اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجراستانی خراسان شمالی پایان یافت

‌خبرگزاری فارس: سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی خراسان شمالی پس از چهارروز به کار خود پایان داد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجراستانی خراسان شمالی پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این جشنواره بین‌المللی با اجرای نمایش به نام سکوت با سه نقطه  به کارگردانی سید محمدرضا عطایی‌فر پایان یافت.

طی مدت برپایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی خراسان شمالی چهار نمایش به اجرا درآمده که طی آن 4 هزار نفر از اجراهای این آثار نمایشی دیدن کردند.

«رویای تفتیده» به کارگردانی امین سالاری و رضا عباسی از استان خراسان جنوبی،« مارخورده افعی شده» به کارگردانی «گلبرگ ابوترابیان»، « ماه مهر از سال 60» کاری از علی برجی و « سکوت با سه نقطه» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر از استان تهران نمایش‌هایی بودند که در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی خراسان شمالی و در سالن گلشن بجنورد به اجرای عموم درآمد.

بر پایی نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر، برگزاری نمایشگاه  کتاب تخصص نمایش وهمچنین کارگاه‌های آموزشی از جمله بخش‌های جنبی این جشنواره بین‌المللی در خراسان شمالی بود.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی از پنجم تا 11 بهمن ‌ماه 90 در استان‌های البرز، کرمانشاه، لرستان، خراسان شمالی و گلستان جریان داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول