اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال

نمایندگان مازندران میزبان حریفان والیبالی خود هستند

خبرگزاری فارس: در ششمین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران و صالحین ساری در خانه به ترتیب میزبان بازرگانی جواهری گنبد و جیهون اگزوز آق‌قلا هستند.

نمایندگان مازندران میزبان حریفان والیبالی خود هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در ششمین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال تیم کاله جوان مازندران و صالحین ساری در خانه به ترتیب میزبان بازرگانی جواهری گنبد و جیهون اگزوز آق‌قلا خواهند بود.

در نخستین دیدار این رقابت‌ها که از ساعت 16 عصر فردا چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود صالحین ساری به دیدار بازرگانی جواهری گنبد می‌رود.

در این دیدار داود شعبانعلی به عنوان ناظر فدراسیون بوده و مرتضی نعمتی و مجید اخلاقی داوران این دیدار سخت و حساس هستند.

عصر پنج‌شنبه نیز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم آمل کاله جوان به مصاف جیهون اگزوز آق‌قلا می‌رود که در این دیدار محمد دروازه‌بان ناظر فدراسیون بوده و داوران آن نیز قادر صادقی و محمدرضا درفش‌کاویان هستند.

کاله جوان مازندران هفته گذشته در مهم‌ترین شگفتی لیگ دسته یک والیبال بعد از 10 هفته رکورددار بودن در شکست ناپذیری طعم باخت را چشید و مقابل صنعت پالایش گاز هاشمی‌نژاد سرخس در دیداری خارج خانه با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شد.

رقابت‌های دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور امسال در دو گروه هفت تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که تیم‌های بالای جدول به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول