اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

پیشرفت 35 درصدی پارک بانوان فردوس

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس گفت: پروژه احداث پارک بانوان شهرستان فردوس از سال گذشته آغاز و در حال حاضر از پیشرفت 35 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 35 درصدی پارک بانوان فردوس
سیدمهدی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: با توجه به ضرورت وجود مکان تفریحی و ورزشی مخصوص بانوان، هم‌اکنون عملیات اجرایی احداث پارک ویژه بانوان از محل منابع درآمدی شهرداری فردوس در حال انجام است.

وی افزود: این پارک در حاشیه میدان غدیر و در زمینی به مساحت هفت هکتار احداث می‌شود و با بهره‌برداری از این پارک، بانوان شهرستان می‌توانند با در اختیار داشتن مکان و امکانات مناسب به راحتی و با خیال آسوده به ورزش و تفریح بپردازند.

علیپرست تصریح کرد: در حال حاضر فاز نخست این پارک شامل دیوارکشی و حصارکشی در حال انجام است و تا پایان سال‌جاری نیز به اتمام می‌رسد.

شهردار فردوس یادآور شد: این پارک در سه فاز شامل فاز نخست حصارکشی محوطه، فاز دو ایجاد فضاهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی و فاز سه تکمیل و بهره‌برداری کامل پارک اجرا می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده در این پارک را بیش از 150 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از پارک بانوان فردوس به 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

علیپرست افزود: پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبار از سوی استان پارک بانوان شهرستان فردوس تا پایان سال 91 تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شهردار فردوس تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 15 پارک و پارک محله در سطح شهرستان فردوس وجود دارد که در این پارک‌ها علاوه بر ایجاد فضای سبز و مبلمان شهری، امکانات ورزشی نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: با توجه به استقرار تعاونی‌های مسکن مهر فاز یک و دو، در صورت تامین اعتبار به زودی پارک محله و فضای سبز در محدوده تعاونی‌های مسکن احداث و مورد استفاده ساکنان قرار می‌گیرد.

علیپرست از به‌سازی و احداث هفت بوستان محله‌ای با اعتبار 300 میلیون ریال در طول سال‌جاری خبر داد و گفت: علاوه بر اصلاح و به‌سازی پارک دلگشا، عملیات اجرایی فاز دو پارک گردشگری تون نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول