اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از دهه فجر

بلوار اتوبان قائمشهر ـ ساری به نام بهداد سلیمی نامگذاری شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بلوار اتوبان ساری به قائمشهر به نام بهداد سلیمی نامگذاری و از تابلوی وی در این بلوار رونمایی شد.

بلوار اتوبان قائمشهر ـ ساری به نام بهداد سلیمی نامگذاری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، بلوار اتوبان ساری به قائمشهر به نام جهان پهلوان بهداد سلیمی نامگذاری و از تابلوی قدرتمندترین مرد جهان در این بلوار پرده‌برداری شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تقدیر از اهتمام شهردار قائمشهر در تهیه و نصب تابلوی بهداد سلیمی و نامگذاری بلوار به نام جوان غیور ایرانی اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری استانداری و مدیر کل راه و ترابری و فرماندار قائمشهر شرایط نامگذاری مهیا شد و این بلوار به نام بهداد سلیمی نامگذاری و با نصب و رونمایی تابلوی وی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هادی ابراهیمی افزود:هدف از نامگذاری این بلوار به نام سلیمی ارزش نهادن به قهرمان رشید و متکلف به اخلاق اسلامی است که جوانی ولایی و ارزشی است.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم قطره‌ای از زحمات و رشادت‌های این جوانمرد غیور خطه مازندران و قائمشهر را ادا کنیم.

ابراهیمی سلیمی‌ را سرمایه‌‌های مازندران دانست و نوید داد: برای پاسداشت تلاش بزرگواران ورزشکاری که به اخلاق اسلامی آراسته هستند همین آیین را برگزار می‌کنیم.

فرماندار قائمشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: به پاس رکورد شکنی جهان پهلوان بهداد سلیمی و ثبت، نام ایران بر بام وزنه‌برداری جهان توسط غیور مرد خطه مازندران و قائمشهر بلوار واقع در اتوبان قائمشهر ساری و بالعکس به نام بهداد سلیمی نامگذاری می‌شود تا بیعتی با ورزشکاران و همه کسانی باشد که برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول