اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح 60 پروژه شهرداری

نخستین روز دهه فجر برای مردم بیرجند پربار بود

خبرگزاری فارس: در نخستین روز دهه فجر شهرداری بیرجند با افتتاح بیش از 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال روز پرباری را برای مردم این شهر رقم زد.

نخستین روز دهه فجر برای مردم بیرجند پربار بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شهردار بیرجند عصر امروز در این مراسم که به صورت نمادین با  افتتاح بازار محله توحید بیرجند صورت گرفت، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و شرف برای مردم ایران حاصل شد.

محمدجواد وحدتی‌فر با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال جهاد اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری به خوبی تشخیص دادند که دشمن در عرصه‌های سیاسی، نظامی و فرهنگی شکست قابل توجهی خورده است و اقتصاد تنها برگی بود که در اختیار قرار دادند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب با این نامگذاری مردم را متوجه فکر شوم دشمن کردند تا به مقابله با این ترفند بپردازند.

شهردار بیرجند اظهار داشت: باید بدانیم که کمبود منابع مالی در منطقه، انباشت عقب ماندگی از یک سو و رشد سرعت بالای تقاضای مردمی و از همه مهم‌تر ضرورت‌های توسعه و عوامل موثر برای رسیدن به افق 1404 به منظور کسب رتبه نخست در منطقه باید به جذب مشارکت‌های مردمی پرداخت.

 

*جذب سرمایه‌گذاری یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری است

وحدتی‌فر ادامه داد: در راستای رسیدن به این اهداف سیاست شهرداری برای توسعه شهر بیرجند بسترسازی و جذب سرمایه‌گذاری است.

وی به بیان مشخصات فنی بازار توحید اشاره کرد و گفت: بازار محله 15 خرداد در ابعاد 503 مترمربع در تقاطع 15 خرداد و توحید همزمان با آغاز دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

شهردار بیرجند ادامه داد: این بازار دارای سه سالن میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی و مواد لبنی است که 2 هزار و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری هزینه این پروژه است.

وحدتی‌فر به سایر این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: تکمیل ساختمان شهرداری منطقه یک، خرید نرم‌افزار حسابداری شهرداری، اجرای فیبر نوری حد فاصل مخابرات تا شهرداری مرکزی، اجرای طبقات اول و دوم پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری اسلامی و بازار خیابان شهید رجایی از جمله این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول