اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

ایران اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه استان مرکزی گفت: ایران اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی در جهان است.

ایران اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام محمد صابری اراکی عصر امروز در همایش طلایه‌داران ظهور بخش خزل در مسجد جامع شهر فیروزان اظهار کرد: شناخت امام زمان و توجه‌ به خواسته‌های آن حضرت، توسط آحاد مردم به ویژه جوانان از مهمترین و ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی کشور است که باعث شده ایران اسلامی به پرچمداری حرکت‌های بیداری اسلامی در جهان و منطقه تبدیل شود.

وی تلاش دشمن برای ظهور و بروز فرقه‌های بی‌ریشه و نوظهور را مقابله با دین مبین اسلام خواند و بر برنامه‌ریزی دشمن برای به بیراهه کشاندن جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: اگر در مقابل این حرکت تلاشی اثرگذار و مقابله به مثل نشود ضررهای جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه در استان مرکزی منتظر امام زمان بودن، داشتن روحیه شهادت‌طلبی و ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز و مشخص هر شیعه به ویژه جوان ایران اسلامی ذکر کرد و ابراز داشت: امروز دشمن به خیال باطل خویش اقدام به تهدید‌ها و تحریم‌های ایران اسلامی کرده اما غافل از اینکه آن چه که بعد از مدت‌ها کینه‌ورزی و دشمنی با ایران اسلامی عاید دشمن شده ضعف و استیصال است.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها، فداکاری‌ها و موفقیت‌های روزافزون خواند و افزود: دهه فجر امسال در حالی برگزار می‌شود که ایران اسلامی در خیلی از فناوری‌ها توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در پایان سخنانش وجود دانشمندان جوان هسته‌ای در کشور را موجب افتخار ایران اسلامی ذکر کرد و ابراز داشت: کشور ایران اسلامی کشور امام زمان است که به زودی پرچم پرافتخار عزت و اقتدار را بر بلندای جهان برافراشته‌ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول