اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل صورت گرفت

کلنگ‌زنی مسجد پارک میرزا کوچک‌خان در محور هراز

خبرگزاری فارس: در دومین روز از ایام‌الله دهه‌فجر، مسجد منطقه نمونه گردشگری میرزا کوچک‌خان جنگلی در آمل کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی مسجد پارک میرزا کوچک‌خان در محور هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران شب گذشته در آیین کلنگ‌زنی این مسجد با اشاره به اینکه پارک میرزا کوچک‌خان جنگلی آمل در ابتدای محور هراز به سمت استان تهران از سال گذشته به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان واگذار شده است، یادآور شد: از سال گذشته فازهای توسعه و تجهیز و افزایش خدمات رفاهی در این مجموعه آغاز شده است.

عسگر توکلی با اعلام اینکه این طرح‌ها در راستای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران و سهامداران صورت می‌گیرد، افزود: در پارک جنگلی به علت وجود مسافران زیاد و ترافیک با مصوبه هیئت مدیره مسجد شبانه‌روزی شهیدان کاظمی دینان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسجد در مدت سه ماه تحویل می‌شود، اظهار داشت: این مسجد در فضایی به مساحت 50 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال ساخته می‌شود.

توکلی با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران سال به سال به تعهدات خود در این زمینه عمل می‌کند، یادآور شد: با توجه به نبود نمازخانه در ضلع شرقی این پارک این نیاز به زودی برآورده می‌شود.

وی با اعلام اینکه برای افزایش خدمات رفاهی به مسافران در این منطقه طرح‌هایی اجرا شده است، اظهار داشت: جاده سمت بالادست این پارک که کم عرض بود و مردم دچار مشکلاتی می‌شدند با تلاش‌های صورت گرفته، تعریض شده است.

وی با اشاره به اینکه در ضلع شرقی این پارک که از سمت تهران به آمل مسافران در حال تردد هستند ترافیک و ازدحام جمعیت زیاد است، گفت: به این دلیل طرح پارکینگ این مجموعه مصوب شده است.

توکلی یادآور شد: نبود پارکینگ در این مسیر خطرات جانی دارد که در حال طراحی آن هستیم.

انتهای‌پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول