اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت کوهنوردی آمل:

30 پیشکسوت ورزش کوهنوردی آمل تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت کوهنوردی آمل گفت:30 پیشکسوت ورزش کوهنوردی آمل در 18 بهمن ماه سال جاری تجلیل خواهد شد.

30 پیشکسوت ورزش کوهنوردی آمل تجلیل می‌شوند
مهین خزایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: هیئت ورزش کوهنوردی یکی از هیئت‌های فعال و پرتلاش شهرستان آمل است که این امر به دلیل وجود قله دماوند و دامنه‌هایش در بخش لاریجان این شهرستان بر فعالیت و گستره فعالیت ما می‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه ورزش کوهنوردی در این شهرستان سابقه زیادی دارد، گفت: از سال 1352 هیئت کوهنوردی در آمل کار خود را آغاز کرده است و پرسابقه‌ترین هیئت مازندران به شمار می‌آید.

خزایی در مورد تجلیل از پیشکسوتان ورزش کوهنوردی شهرستان آمل اظهار داشت: از تعداد 30 نفر از برترین کوهنوردان پیشکسوت این شهرستان در 18 بهمن ماه سال جاری تجلیل و قدردانی می‌شود.

نائب رئیس هیئت کوهنوردی آمل یادآور شد: این همایش بزرگ با حضور خانواده‌های این ورزشکاران سال‌های نه چندان دور کشورمان در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

خزایی با اعلام اینکه هیئت کوهنوردی این شهرستان از فعال‌ترین هیئت‌های شهرستانی است، تاکید کرد: 44 گروه صعود کننده آقایان و بانوان در این شهر فعال هستند و هفته‌ای را سراغ نداریم که در آن کوهنوردان ما به ارتفاعات دماوند و دیگر ارتفاعات کشورمان صعود نداشته باشند.

مسئول کمیته امور بانوان هیئت کوهنوردی شهرستان آمل با اعلام اینکه در طول سال گروه‌های بی‌شمار داخلی و خارجی به دماوند و بخش‌های مرتفع آن صعود می‌کنند، افزود: ورزش کوهنوردی یکی از سخت‌ترین ورزش‌ها است که عشق و علاقه بسیار زیاد در آن باعث صعود به ارتفاعات می‌شود تا سختی زیاد در بالا رفتن ارتفاعات آسان شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول