اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

بازی با مس سرچشمه می‌توانست پرگل‌تر باشد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از موقعیت‌های بسیار خوب گلزنی بهره نبردیم وگرنه سه امتیاز را به راحتی با بیش از سه گل کسب می‌کردیم.

بازی با مس سرچشمه می‌توانست پرگل‌تر باشد

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آغاز تمرینات صبا بعد از یک روز استراحت و همچنین موفقیت تیمش در دیدار با مس سرچشمه کرمان، بیان کرد: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و با اینکه مس گل اول بازی را زد اما با حوصله کار کردیم و به گل تساوی نیز رسیدیم اما در نیمه دوم روند بازی به نفع ما تغییر کرد و آنچه که از بازیکنان مورد انتظار بود، به خوبی محقق شد.

وی با اشاره به انگیزه بالا و بازی هماهنگ بازیکنان صبای قم تصریح کرد: با انگیزه بازی کردن در این دیدار همچون بسیاری از بازی‌های این فصل سبب شد تا با توان بالا هم گل عقب افتاده را جبران کنیم و هم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در این مسابقه همانند بازی‌های قبل به خوبی مهره‌های تاثیرگذار تیم مس سرچشمه کرمان را شناسایی و به خوبی راه بازی‌سازی آنها را بسته بودیم به خصوص که در نیمه دوم بهتر از حریف بازی کردیم.

وی به لزوم دقت بیشتر بازیکنان صبا در زدن ضربات آخر تاکید کرد و اظهار داشت: در تعداد موقعیت‌های گلزنی نسبت به مس سرچشمه کرمان کاملا برتر بودیم و اگر در زدن توپ‌های آخر کمی با دقت بودیم، الان نتیجه پر گل‌تر از پیروزی سه بر یک بود.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: همه می‌دانند که صبای قم از بازیکنان بزرگ و بسیار باتجربه‌ای برخوردار است اما آنچه که در این مسابقه دیدیم، تمام توان بازیکنان ما نبود و به اعتقاد من آنها شایستگی‌های بسیار زیادی دارند که حتی می‌توانند بهتر از این‌ها بازی کنند.

وی در ادامه به بازی آینده صبای قم مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز اشاره کرد و عنوان داشت: سه امتیاز دیدار با فولاد خوزستان برای ما بسیار حیاتی است و با تمام قدرت خود در هفته بیست و پنجم مقابل این تیم به میدان می‌رویم.

تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی برابر تیم مس سرچشمه کرمان با وجود کسب پیروزی سه بر یک، مرتضی کاشی و اکبر صادقی را به دلیل دریافت کارت زرد در این دیدار که منجر به سه کارته شدن این بازیکنان شد، از دست داد.

تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان در مصافی حساس از بیست و پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 16 روز پنجشنبه 20 بهمن ماه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدار برگشت دو تیم در حالی برگزار می‌شود که در دیدار رفت صبای قم و فولاد خوزستان که در هفته هشتم دور رفت در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، صبای قم توانست با گل پژمان شاهپری میهمان خود را با شکست مواجه کند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول