اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌‌آباد:

4 هزار نفر در خلیل‌‌آباد زیرپوشش بیمه روستائیان قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: 4 هزار و 600 نفر از ساکنان شهرستان زیر پوشش بیمه روستاییان و عشایری قرار دارند.

4 هزار نفر در خلیل‌‌آباد زیرپوشش بیمه روستائیان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌اصغر مرادزاده در دیدار با سرپرست بیمه تامین اجتماعی روستایی و عشایر خراسان رضوی اظهار داشت: این افراد یک پنجم خانوارهای روستایی و عشایری شهرستان را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در ارتباط با مزایای این بیمه در راستای تحت پوشش قرار دادن سایر خانوارهای جامعه هدف ضروری است.

مهدی ارباشی سرپرست بیمه تامین اجتماعی روستائیان و عشایر خراسان رضوی نیز در این دیدار ایجاد رفاه اجتماعی تضمین شده را از دغدغه‌های اساسی تمام دولت‌ها دانست و افزود: از سال 84 تاکنون، اقدامات مناسبی در این راستا با تمرکز بر جامعه روستائیان صورت گرفته است به گونه‌ای که امروز عشایر و روستائیان واجد شرایط همانند کارمندان دولت از مزایای بازنشستگی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به هزار و 200 خانوار بهره‌مند از مزایای این بیمه، خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولان تا پایان سال‌جاری شاخص‌های مورد نظر محقق و 50 درصد جمعیت روستایی و عشایر استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول