اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نهبندان:

زیرساخت‌های فرهنگی نهبندان در حال توسعه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: به برکت انقلاب و حمایت‌های دولت عدالت‌محور زیرساخت‌ها‌ی فرهنگی نهبندان در حال توسعه است.

زیرساخت‌های فرهنگی نهبندان در حال توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سیدحسین هاشمی شامگاه دوشنبه در آیین بهره‌برداری از چاپخانه میلاد نهبندان اظهار داشت: نهبندان شهرستانی فرهنگی و دارای سنت‌ها و فرهنگ‌های غنی و قدیمی است و این شهرستان مردمانی فرهنگی و فرهنگ دوست دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اقدامات فرهنگی و فراهم کردن بسترهای فرهنگی در نهبندان تلاش‌های خوب و ارزشمندی صورت گرفته است، تصریح کرد: نگاه مسئولان عالی شهرستان در مباحث فرهنگی بسیار باز و بالا ارزیابی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با اشاره به اینکه چاپخانه میلاد شهرستان در زمینی به مساحت 400 مترمربع ایجاد شده است، افزود: زیربنای فضای اداری آن 200 مترمربع است.

هاشمی، اعتبارات هزینه شده برای ساخت این چاپخانه را 85 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای تجهیز و خرید امکانات مورد نیاز نیز مبلغ 35 میلیون تومان صرف شده است.

وی یادآور شد: تمامی این اعتبارات هزینه شده در چاپخانه میلاد نهبندان توسط بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات بانکی تأمین شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با بیان اینکه این شهرستان دارای دو نشریه است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا با ارائه تسهیلات بانکی و فرهنگی به بخش خصوصی این چاپخانه را گسترش داده تا علاوه بر چاپ بنرهای تبلیغاتی، بتواند نشریه‌های نهبندان در این محل به چاپ برساند.

فرماندار نهبندان نیز در این مراسم افزود: توسعه نهبندان در حال حاضر همه‌ جانبه است و یکی از مسائلی که در پیشرفت شهرستان مؤثر به شمار می‌رود انجام اقدامات و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی است.

حسین شرافتی ضمن تأکید بر روند فراهم کردن تجهیزات لازم برای چاپخانه میلاد شهرستان گفت: برآورده شدن نیازها و بسترهای فرهنگی در شهرستان تنها بر دوش نهادها و دولت نیست بلکه با ترغیب و ایجاد زمینه‌های لازم می‌توانیم بخش خصوصی را در این راستا دخیل کنیم.

وی، کار و اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی را شاهراه اصلی پیشرفت و توسعه شهرستان دانست و اظهار داشت: با ایجاد این چاپخانه در نهبندان حداقل نیازهای تبلیغاتی شهرستان بر طرف شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول