اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خبر داد:

اجرای 10 نمایش خیمه‌شب بازی تریلی سیار در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: تریلی سیار کانون با 10 اجرا در چهار شهرستان مختلف استان بوشهر، بیش از پنج هزار نفر را میهمان برنامه جذاب خود کرد.

اجرای 10 نمایش خیمه‌شب بازی تریلی سیار در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زکیه امیرپور عصر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر اظهار داشت: از 12 تا 14 بهمن ماه گروه هنرمندان تریلی سیار کانون به سرپرستی حافظ حسین نژاد و کارگردانی میثم یوسفی و هنرنمایی؛ یاسر بیات، قاسم طاهر احمدی، کوثر خوارزمی و هدیه هادی طاهری، با حضور در استان بوشهر به اجرای نمایش شاد و موزیکال «خیمه شب بازی» پرداختند.

وی افزود: این گروه از هنرمندان در نخستین روز حضور خود در استان بوشهر با استقبال مسئولان محلی وارد عسلویه شده و در این شهر به اجرای برنامه پرداختند، اجرای دوم گروه به دلیل بارندگی شدید در نخل تقی متوقف شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: استقبال مردم و مسئولان شهرستان جم از گروه هنرمندان کانون چشمگیر بود و تریلی سیار کانون  به دلیل استقبال خوب جمی‌ها، در این شهر دو اجرا داشت.

امیرپور اضافه کرد: این گروه در روز دوم حضور خود در استان بوشهر عازم شهر سیراف شدند که به دلیل بارندگی و توفان شدید این برنامه نیز لغو شد اما با وجود شرایط بد جوی تعداد زیادی از بچه‌ها در شهرهای دیر و کنگان به تماشای این برنامه نشستند.

وی اضافه کرد: روز سوم حضور این گروه در استان بوشهر با 5 اجرا در مناطق جنوبی شهر بوشهر شامل؛ هلیله، بندرگاه و بهمنی آغاز شد، در ابتدا مردم روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر شامل هلیله و بندرگاه به تماشای این برنامه نشستند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: در ادامه این برنامه، حضور تریلی سیار کانون در پارک شغاب منطقه بهمنی بوشهر با استقبال کم نظیر مردم همراه شد گروه هنرمندان تریلی سیار کانون با دو اجرا در این منطقه به کار خود در استان بوشهر پایان دادند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول