اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

3 طرح بهداشتی در بافق به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد سه طرح بهداشتی در بیمارستان ولی‌عصر (عج) بافق به بهره‌برداری رسید.

3 طرح بهداشتی در بافق به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، محمدرضا وفایی‌نسب ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح سه طرح بهداشتی در شهرستان بافق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها شامل تهیه و راه‌اندازی دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و امحای زباله‌سوز عفونی بیمارستان ولیعصر (عج) بافق و نصب دستگاه پیشرفته رادیولوژی دیجیتال DDR و مرکز تصویربرداری این بیمارستان است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود : برای اجرای این طرح بالغ بر 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هزینه و پرداخت شده است.

وفایی‌نسب خاطرنشان کرد: معادل همین مبلغ نیز طی سال جاری برای طرح‌های بهسازی ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات مورد نیاز بخش‌های مختلف بیمارستان ولیعصر (عج) بافق سرمایه‌گذاری شده است.

وفایی‌نسب در عین حالی که تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ولیعصر بافق را قابل قبول دانست، تاکید کرد: در بحث کمبود پزشکان متخصص این بیمارستان سعی خواهد شد این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

به گزارش فارس در حال حاضر بیمارستان ولیعصر (عج) بافق با 52 تخت فعال در بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، اطفال و زنان و زایمان به مردم شهرستان بافق خدمات درمانی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول