اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح آموزشی، عمرانی، کشاورزی در رزن

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از دهه فجر چندین طرح آموزشی، عمرانی، کشاورزی در رزن افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح آموزشی، عمرانی، کشاورزی در رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، در هشتمین روز از دهه فجر چند طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی در شهرستان رزن به بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

نخستین پروژه کلنگ‌زنی ساختمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن با 851 متر مربع زیربنا و اعتبار اولیه 460 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی بوده است.

افتتاح سالن ورزشی دانش‌آموزی مدرسه دارالفنون با 100 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نوسازی مدارس، افتتاح دبیرستان شبانه‌روزی ولیعصر شهر رزن در 2 هزار و 850 متر مربع زیربنا و اعتبار 900 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی، افتتاح گازرسانی به روستای وروزین با 3 هزار و 400 متر اجرای شبکه و 61 انشعاب با اعتباری بالغ بر 162 میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها بوده است.

افتتاح گازرسانی به روستای مادآباد با 3 هزار و 500 متر اجرای شبکه و 86 انشعاب با اعتباری بالغ بر 78 میلیون تومان، 84 انشعاب با اعتباری بالغ بر 143 میلیون تومان، افتتاح گازرسانی به روستای تازه کند با 6 هزار و 40 متر اجرای شبکه و 60 عدد انشعاب با اعتباری بالغ بر 137 میلیون تومان نیز در این روز انجام شد.

گازرسانی به روستای غلامعلی با یک هزار و 370 متر اجرای شبکه 15 عدد انشعاب و 64 میلیون تومان اعتبار، گازرسانی به روستای محمدآباد با یک هزار و 10 متر اجرای شبکه 25 عدد انشعاب و 60 میلیون تومان اعتبار و افتتاح همزمان 535 هکتار آبیاری بارانی، 10 کیلومتر لوله انتقال آب کشاورزی، سه پروژه ترویجی با ایجاد اشتغال برای 90 نفر و همچنین 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ش30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول