اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بوشکان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 16 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در بوشکان

خبرگزاری فارس: بخشدار بوشکان از افتتاح و کلنگ‌زنی 16 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در بوشکان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 16 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در بوشکان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی افراسیابی عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمران روستایی در بخش بوشکان اظهار داشت: توجه دولت به مناطق روستایی در سال‌های اخیر بیشتر شده و هم‌اکنون شاهد عمران و آبادانی روستاهای مختلف هستیم.

وی افزود: اجرای راه‌های آسفالته در روستاها و احداث اماکن رفاهی و ورزشی و فرهنگی و افزایش امکانات در روستاها از مهم‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم در این بخش است.

بخشدار بوشکان گفت: امروز به طور همزمان 17 طرح شامل افتتاح هفت طرح و کلنگ‌زنی 10 طرح انجام شده و اجرای این طرح‌ها گام مهمی در خدمات‌رسانی به مردم است.

افراسیابی با بیان اینکه بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده، اذعان کرد: عملیات اجرایی طرح‌های هادی در روستاهای شاهیجان، طلحه، بوشکان، نورآباد، تنگ زرد، فاریاب، ایل شهر، درنگ، امامزاده و شلدان با 10 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: همچنین یک کیلومتر طرح هادی آسفالت معابر در روستاهای شاه پسرمرد، بوشکان، شاهیجان، امامزاده، نورآباد و شلدان نیز با اعتبار 5 میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح شده است.

این مسئول بیان کرد: افتتاح پارک محلی روستای بوشکان به مساحت یک‌هزار و 700مترمربع با 600 میلیون ریال اعتبار نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که امروز انجام گرفته است.

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: دشتستان دارای وسعت و جمعیت بسیار زیادی است و مسئولان ارشد استان به تمام مناطق نگاه ویژه‌ای دارند.

غلامحسین خسروی افزود: در تمام روزهای دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و زیرساختی هستیم و به فضل خدا شاهد رضایت‌خاطر مردم باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول