اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل ایران خودرو دیزل :

رسالت ما تولید خودروهای با کیفیت و دوستدار محیط زیست است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل ایران خودرو دیزل گفت: رسالت ما تولید خودروهای با کیفیت و دوستدار محیط زیست است.

رسالت ما تولید خودروهای با کیفیت و دوستدار محیط زیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، هاشم یکه زارع بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح  دو طرح زیست محیطی در این شرکت اظهار داشت: رسالت ما، تولید خودروهای تجاری با کیفیت و دوستدار محیط زیست است که براساس آن تمامی محصولات شرکت ایران خودرو دیزل تا پایان سال 90 استاندارد زیست محیطی یورو 4 را تامین می‌کنند.

وی افزود: شرکت ایران خودرو دیزل حفظ و توسعه پایدار محیط زیست را در سرلوحه فرآیند تولید خود قرار داده و در این زمینه گام‌های تازه‌ای را برداشته است.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل تاکید کرد: تمام محصولات این شرکت به زودی  استاندارد آلایندگی زیست محیط یورو 5 را اخذ خواهند کرد و تمام تمهیدات لازم برای کسب این استاندارد صورت گرفته است.

وی افزود: این شرکت در طرح گسترش پروژه‌های زیست محیطی مشارکت فعالی دارد و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه شبکه پایش لحظه‌ای تصفیه خانه فاضلاب از جمله اقدامات زیست محیطی است که به مرحله اجرا درآمده است.

یکه زارع خاطرنشان ساخت: ایجاد و گسترش فضای سبز ایران خودرو دیزل نقش مهمی در حفظ و پایداری محیط زیست داشته و علاوه بر آن بر حفظ روحیه شاداب در پرسنل  تاثیرات مثبتی دارد.

وی تاکید کرد: ایران خودرو دیزل با استانداردسازی و مدرن سازی تجهیزات، اصلاح فرایندها، به یک کارخانه مدرن و با استاندارد قابل قبول بسیار نزدیک شده است.

در ادامه این مراسم غلامحسین آرام فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز، طی سخنانی گزارشی از وضعیت شهرستان اسلامشهر، داد و از پیشرفت‌ها و اقدامات انجام گرفته در دولت نهم و دهم درباره این شهرستان تقدیر کرد.

قابل ذکر است که در هشتمین روز از دهه فجر، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، فرماندار و مسئولان شهرستان و مدیران ارشد شرکت، طرح شبکه پایشگر لحظه‌ای تصفیه خانه فاضلاب و طرح گسترش فضای سبز در شرکت ایران خودرو دیزل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول