اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

عملیات موفق امداد هوایی در نجات مادر باردار

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به عملیات موفق امداد هوایی در نجات یک مادر باردار گفت: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان همدان توانست این مادر باردار را به بیمارستان منتقل کند.

عملیات موفق امداد هوایی در نجات مادر باردار

محمد جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: امروز حوالی ساعت 13 اطلاع یافتیم مادری باردار در روستای طاهرلو از توابع شهر گل‌تپه از نظر جسمانی در وضعیتی نامناسب قرار داشته و به علت کولاک شدید و مسدود شدن مسیر روستا، خانواده‌اش قادر به انتقال وی به بیمارستان نیستند.

وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و وضعیت نابسامان هوایی معلوم شد امکان حضور آمبولانس در منطقه وجود نداشته و باید عملیات توسط بالگرد و تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر صورت گیرد.

مسئول پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: با عنایت به بدی آب و هوا و وزش شدید باد و کولاک به خصوص در بالای روستا با همکاری دهداری از مسیری دیگر وارد روستا شده و بیمار و دو همراهش را به داخل بالگرد هدایت کردیم.

وی بیان داشت: با توجه به نظر بیمار تصمیم گرفته شد در بیمارستان تأمین اجتماعی فرود آییم اما به دلیل نامساعد بودن وضعیت هوا از سوی برج مراقبت فرودگاه چنین اجازه‌ای صادر نشد و به ناچار در محل پایگاه در فرودگاه فرود آمده و از آنجا مصدوم را توسط خودرو به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل کردیم.

جعفری ضمن ابراز خرسندی از این اقدام خاطرنشان کرد: به هنگام تحویل بیمار در بیمارستان حال عمومی وی مساعد بوده و امیدواریم کودک نیز به سلامت متولد شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول