اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خبر داد

دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با آیت‌الله نوری‌همدانی

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با آیت‌الله نوری‌همدانی، از مراجع تقلید در دهه مبارک فجر خبر داد.

دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با آیت‌الله نوری‌همدانی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، افشین یگانه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در 16 بهمن‌ماه ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه هلال‌احمر است.

وی ادامه داد: برگزاری یک دوره مسابقات کاراته و مسابقه احکام و نماز بین کارکنان این جمعیت از دیگر برنامه‌های هلال‌احمر استان کرمانشاه است.

این مقام مسئول تأکید کرد: در این ایام مبارک از کارکنان خواهر جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با اهدای چادر به عنوان حجاب برتر تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از دیدار شورای جمعیت هلال‌احمر استان با امام جمعه کرمانشاه خبر داد و گفت: این دیدار در ایام‌الله دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد.

یگانه تصریح کرد: دیدار 50 نفر از پرسنل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با آیت‌الله نوری‌همدانی، از مراجع تقلید در شهر مقدس قم از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در دهه فجر امسال است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر به صورت مردمی اداره می‌شود و هر چهار سال یک بار اعضای جمعیت هیئت‌های مدیره را انتخاب می‌کنند.

این مقام مسئول از استقرار نمایندگی شرکت «سوها هلال» در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این شرکت واردکننده داروهای خاص برای بیماران سرطانی بوده و با استقرار آن در استان کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور 800 نوع انواع دارو بین بیماران توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: با این اقدام دست مافیای دارو در غرب کشور قطع شده و در گام اول همزمان با آغاز دهه مبارک فجر یک میلیارد تومان دارو به کشور توسط این شرکت وارد شده است.

یگانه جمعیت هلال‌احمر را ارگانی فرا‌منطقه‌ای دانست و گفت: اعمال تحریم‌ها بر فعالیت‌های این جمعیت بی‌تأثیر خواهد بود.

وی بیان کرد: کلینیک فوق تخصصی هلال‌احمر استان کرمانشاه در اوایل اسفند‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول در پایان از افتتاح ساختمان اداری هلال‌احمر شهرستان دالاهو و مجتمع درمانی شهرستان سنقر و کلیایی در دهه مبارک فجر خبر داد.

انتهای پیام/م20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول