اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

1400 اثر به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد گفت: تاکنون یک‌هزار و 400 اثر به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در این شهرستان رسیده است.

1400 اثر به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس رضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این آثار در بخش‌های فیلم کوتاه، فیلم‌نامه، عکس و پوستر فیلم است، اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار است این جشنواره تا 16 اسفند امسال به مدت سه روز برگزار شود.

وی تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بجنورد با شرکت استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، گلستان و استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی برگزار می‌شود.

رضایی اهداف برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی با هدف بست و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی عنوان کرد.

وی همچنین تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و دستاوردهای جدید علمی و همچنین ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیای کشور را از موضوعات مهم این جشنواره برشمرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد بخش فیلم را مهم‌ترین بخش این جشنواره برشمرد و گفت: این بخش نیز دارای دو قسمت شامل؛ مسابقه و جنبی بوده که بخش مسابقه نیز در دو زیرمجموعه آزاد و سینمای جوان برگزار می‌شود.

این دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوده که خراسان شمالی آن را از ابتدای تاسیس میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول