اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک کشاورزی گلستان خبر داد

بانک کشاورزی گلستان رتبه اول وصول مطالبات در استان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بانک کشاورزی استان گلستان گفت: بانک کشاورزی استان گلستان حائز رتبه اول در وصول مطالبات و تامین منابع در سطح استان شد.

بانک کشاورزی گلستان رتبه اول وصول مطالبات در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان کیوان علی‎نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به اینکه رتبه‌بندی بانک‎ها در پایان ‎سال مالی نهایی می‎شود امیدواریم بتوانیم به رتبه‎هایی بهتر دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در تکریم ارباب رجوع بانک کشاورزی گلستان توانست با ارزیابی‎های انجام شده مقام اول را در جشنواره شهید رجایی استان به دست آورد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی گلستان از توسعه شعب در مناطقی که پتانسیل آن وجود داشته باشد خبر داد و بیان داشت: قطعا شعباتی که مجوزهای لازم را داشته باشند افتتاح خواهیم کرد و قالب شعبات نیز بیشتر به سمت روستاها معطوف شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: پرونده‎هایی که منع قانونی از نظر تنظیم پیمان نداشته باشند تا پایان‎ سال تسهیلات آنها پرداخت می‎شود.

علی‎نژاد ابراز داشت: بیشترین میزان تسهیلات خانگی سقفش حداکثر 50 میلیون ریال و مشاغل خوداشتغالی نیز حداکثر 100 میلیون ریال است که بستگی به نوع شغل و هزینه مرتبط با آن دارد.

وی در خصوص بیمه محصولات کشاورزی اذعان داشت: برای بیمه محصولات کشاورزی یک مهلت قانونی وجود دارد و اکنون زمان بیمه محصولات نیست، اما اگر محصولی مورد خسارت سرما و یخبندان قرار بگیرد با بررسی کارشناسان مربوطه غرامت آن پرداخت خواهد شد؛ اما تاکنون گزارشی از این بابت به ما نرسیده است.

علی‎نژاد در خصوص ترافیکی که در شعبات بانک کشاورزی به وجود آمده خاطر نشان کرد: دو فاکتور اصلی هدفمندی یارانه‎ها و معرفی پرونده‎های اشتغال سبب شده حجم مراجعه‎کنندگان به بانک افزایش یابد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی گلستان متذکر شد: ما باید تقریبا 200 میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی و خوداشتغالی پرداخت کنیم و اگر پرونده‎ها را به‎طور متوسط یک‎و ‎نیم میلیون ریال تا 2 میلیون ریال در نظر بگیریم چیزی حدود 12 هزار پرونده به بانک ارجاع می‎شود و همین امر سبب افزایش ورودی پرونده‎ها به شعب و سبب ترافیک خواهد شد.

وی در خصوص هدفمندی یارانه‎ها نیز اذعان داشت: پرداختی‌هایی که در این بخش داریم چون در نیمه دوم سال اتفاق می‎افتد سبب افزایش حجم پرونده‎ها شده ضمن اینکه ما کار روال عادی در پرداختی‎ها و وصولی مراجعه‎کنندگان به بانک را داریم و این ترافیک پرونده در پایان‎ سال ممکن است مردم را ناراحت کند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول