اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید برجسته کشور انجام شد

برپایی کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برپایی کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی در استان بوشهر با حضور اساتید برجسته کشور خبر داد.

برپایی کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی در استان بوشهر

کرم‌ باقری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر فعالیت‌های خود را در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان و توسعه شاخص‌های فرهنگی و هنری شهرستان به کار گرفته و اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به رویکرد فرهنگی دکتر احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم توجه خاصی به فعالیت‌های فرهنگی وجود داشته و شاهد افزایش اعتبارات فرهنگی و هنری بوده‌ایم.

باقری بیان داشت: ششمین جشنواره هنرهای تجسمی استان با میزبانی شهرستان دشتستان در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد و در دهه سوم بهمن‌ماه شاهد پایان این جشنواره بوده‌ایم.

وی در همین راستا اضافه کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از 80 هنرمند استان بوشهر از سراسر استان در رشته‌های نقاشی، طراحی، گرافیک، کاریکاتور، نگارگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار شده است.

این مسئول اذعان داشت: در این جشنواره احمد وکیلی و سعید فلاح‌فر، دوتن از هنرمندان به‌نام کشور به عنوان داور و ناظر ویژه در این برنامه‌ها حضور داشتند.

وی از برپایی کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره هنرمندان بوشهری از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی احمد وکیلی و سعید فلاح فر بهره‌بردند و در آنها شرکت داشتند.

باقری بیان داشت: در این جشنواره علاوه بر مرکز شهرستان شاهد برگزاری جشنواره در روستای گندم‌‌ریز شهرستان دشتستان بودیم و هنرمندان رشته‌های نقاشی، عکاسی و طراحی در این روستا به فعالیت و رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول