اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد:

قاتل نامرئی جان 4 عضو یک خانواده را گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد از کشته شدن چهار عضو یک خانواده در اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در یزد خبر داد.

قاتل نامرئی جان 4 عضو یک خانواده را گرفت

علی سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مادر و سه فرزند یک خانواده یزدی بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

وی افزود: اجساد جان‌باختگان پس از انتقال به پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و علت مرگ آنها مسمومیت بر اثر انتشار گاز منوکسیدکربن در فضای خانه تشخیص داده شد.

سلیمان‌پور یادآور شد: در 10 ماه گذشته هفت نفر در استان یزد بر اثر مسمومیت با این گاز خطرناک و کشنده جان باخته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد یادآور شد: از مجموع هفت نفری که بر اثر مسمومیت با این گاز جان خود را از دست داده‌اند، پنج نفر مرد و دو نفر زن بوده‌اند.

وی با مقایسه آمار امسال کشته ‌شدگان بر اثر مسمومیت با این گاز نسبت به سال گذشته، از افزایش 75 درصدی قربانیان این قاتل خاموش خبر داد، سال گذشته چهار نفر در سطح استان جان خود را بر اثر مسمومیت با این گاز از دست داده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین میزان گازگرفتگی در 9 گذشته با دو مورد در خرداد و آبان‌ماه روی داده بود که با مرگ چهار نفر در ماه جاری، این رکورد به بهمن‌ماه اختصاص یافت.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول