اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای کشاورزی شهرستان نور:

شرایط کاشت دوم محصولات کشاورزی در نور فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس شورای کشاورزی شهرستان نور گفت: باید مسئولان بخش کشاورزی شرایط کاشت دوم محصولات کشاورزی را در این شهرستان فراهم کنند.

شرایط کاشت دوم محصولات کشاورزی در نور فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان بیان داشت: کشاورزان واقعی با کارشان عجین هستند و برخی از آنان آمادگی کشت دوم را در زمین‌های کشاورزی خود دارند، اما شرایط برایشان فراهم نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم شرایط را برای کشاورزان مهیا کنیم تا کشاورزی در منطقه رونق پیدا کند، گفت: با این روند اشتغال نیز رونق پیدا می‌کند.

وی از جهاد کشاورزی و امور آب خواست تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و با فراهم کردن تمهیداتی پس از کشت اول از ورود دام به مزارع جلوگیری شرایط کشت دوم را با توجه به مساعد بودن زمین فراهم کنند.

رئیس شورای کشاورزی نور با اشاره به اینکه سیل سال جاری موجب تخریب دیواره‌های برخی از آببندان‌ها شده و کار ذخیره سازی آب را مشکل کرده است، اظهار داشت: باید با همکاری کشاورزان در زمان مناسب تمامی آببندان‌های این شهرستان مرمت و آبگیری شود.

فرماندار نور همچنین از مسئولان بخش کشاورزی خواست تا نسبت به برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی اقدام کنند تا در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود.

مشایخی خواستار تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان برای شخم، شیار و تسطیح اراضی کشاورزی شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول