اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری 13 تن از اراذل و اوباش ورامین

خبرگزاری فارس: 13 تن از اراذل و اوباش شهرستان ورامین طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

دستگیری 13 تن از اراذل و اوباش ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران تعداد 13 تن از اراذل و اوباش ورامین که اغلب پرونده های قضایی داشته و متواری بودند در منزلی در جعفرآباد جنگل بخش جوادآباد ورامین گرد آمده بودند که توسط معاونت اطلاعاتی نیروی انتظامی شرق استان تهران ردیابی می‌گردند.

برپایه این گزارش پس از ردیابی این اشرار و با اخذ دستور ورود به منزل از دادستان شهرستان ورامین نیروهای انتظامی وارد منزل می‌گردند و پس از درگیری مسلحانه تمام آنها را دستگیر می‌مایند.

این گزارش حاکیست دو قبضه اسلحه گرم و مقادیر زیادی مواد مخدر و مشروبات الکلی از این منزل کشف و ضبط گردیده است و چهار نفر از این اشرار در اثر درگیری با مامورین نیروی انتظامی مجروح و راهی بیمارستان شدند که سه تن از آنها مرخص و یک تن دیگر در اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

این گزارش حاکی است، تمام این اشرار دقایقی پیش در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان محاکمه و با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان خورین شدند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول