اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی در تویسرکان پایان یافت

خبرگزاری فارس: دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی در تویسرکان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پس دو روز رقابت 107 هنرمند در شش رشته هنری با حضور اساتید پیشکسوت و جوان در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان تویسرکان با تقدیر از برگزیدگان هنرمند به کار  پایان داد.

در آغاز مراسم اختتامیه دهمین جشنواره هنرهای تجسمی از مادر شهید جعفرزاده تقدیر شد.

آثار برگزیده دهمین هنرهای تجسمی در رشته‌های کاریکاتور، عکاسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری و طراحی به این شرح بود؛

*کاریکاتور

در کاریکاتور به خاطر استفاده از عنصر طنز و ایده اثرگذار و برقراری ارتباط راحت به مخاطب و قدرت در اجرا و تکنیک عنوان مقام اول علی پاک نهاد از همدان با اهداء دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 250 هزار تومان تقدیر شد.

نفر دوم در این بخش به خاطر سادگی و اثرگذاری ایده مرتبط با موضوع و بکارگیری درست و بجا از عنصر رنگ با اهداء لوح افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 200 هزار تومان مشترک به اکبر تراب پور از همدان و فاطمه زرین اعظم از اسدآباد تعلق گرفت.

لوح افتخار و جایزه نقدی  به مبلغ 100 هزار تومان به خاطر بهره‌گیری از عنصر توالی در طنز و گرافیک، بیان خوب موضوع جشنواره در قالب ایده‌ای متفاوت با تلفیق مشکلات زندگی امروزی با موضوع و اجرای ساده و اثرگذار مشترک به احسان چراغی از نهاوند و حدیثه عظیمیان از همدان اهداء شد.

*عکاسی

اهداء تندیس جشنواره و لوح افتخار با جایزه نقدی نفر اول رشته عکاسی اعظم اسلامی‌خواه و نفر دوم با هداء لوح افتخار جایزه نقدی به مه‌سیما جوکار از همدان و نفر سوم لوح تقدیر با جایزه نقدی مشترک محمد فلکی از نهاوند و فرزانه ابراهیمی اخوان از رزن تقدیر شد

*نگارگری

نفر اول محسن جلیلی از بهار، نفر دوم  مشترک مرضیه قربانی از همدان و سرور گیلانی از همدان، نفر سوم مشترک اکبر نظری از کبودراهنگ و مهدی آذر نیوا از نهاوند دراین جشنواره برگزیده شدند.

 

*طراحی و نقاشی

در رشته های طراحی و نقاشی نیز مجتبی آذرنیوا از نهاوند، سعید شیر از همدان، محسن سماواتی از همدان در رشته طراحی حائز رتبه اول تا سوم شدند.

شهزاد بیاتی از همدان، جواد مروتی از نهاوند و محمد رضاصفی از نهاوند در رشته نقاشی مقام‌های اول تا سوم دهمین جشنواره هنرهای تجسمی را به خود اختصاص دادند.

 

*گرافیک

نفر اول رشته گرافیک نیز حوریه نظری بدیع از رزن، نفر دوم معصومه فرخی از تویسرکان و نفر سوم لیلا ورزمزیار از تویسرکان انتخاب شدند.

در پایان از آثار خوب هنرمندان دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی و سرپرستان شهرستانهای شرکت کننده نیز تقدیر به عمل آمد.

 انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول