اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی اعلام کرد

پیاده‌سازی ابزار جدید مدیریتی درمانی تامین اجتماعی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ابزار جدید مدیریتی بخش درمانی تأمین اجتماعی آذربایجان غربی پیاده‌سازی شد.

پیاده‌سازی ابزار جدید مدیریتی درمانی تامین اجتماعی آذربایجان غربی

 ابراهیم شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توجه به حاکمیت بالینی در سه سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است و کل دغدغه کارکنان مدیریت بحران استان نیز در این زمینه بود که برای این منظور ابزار جدید مدیریتی در بخش درمان تأمین اجتماعی استان پیاده‌سازی شده است.

وی با اشاره به مزایای پیاده‌سازی این روش، تصریح کرد: در این راستا هزینه‌ها و منابع سازمان را از نظر حق بیمه‌ها و سرمایه‌گذاری صندوق تأمین کرده‌ایم.

این مسئول با اشاره به سیستم مدیریت جدید کیفیت در این استان، افزود: سیستم مدیریت جدید کیفیت از سال 78 در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه اجرایی شده است.

شیرزاد حاکمیتی بالینی را نوعی ابزار مدیریت عنوان کرد و اظهار داشت: این ابزارها در راستای ارتقای سطح ارائه خدمات به بیماران اجرایی می‌شود.

شیرزاد با بیان اینکه حاکمیت بالینی در کل بیمارستان‌های کشور در سال‌های آینده باید اجرایی شود، گفت: بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه بر اساس امتیاز زمان‌بندی وزارت بهداشت و درمان در بررسی سه روزه جزو بیمارستان‌های برتر کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/ر20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول