اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 50 شرکت ایرانی

نمایشگاه ایران در ترکمنستان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس:نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با حضور 50 شرکت ایرانی و با محوریت خراسان شمالی آغاز به کار کرد .

نمایشگاه ایران در ترکمنستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این نمایشگاه علاوه بر خراسان شمالی‌، استان‌های تهران، ‌خراسان رضوی‌، سمنان‌، مازندران،‌ گلستان‌، البرز و اصفهان نیز شرکت دارند.

توسعه و ارتقای اقتصادی و تجاری کشور و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه هشتمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان بوده که از مجموع غرفه‌های واگذار شده،  تعداد 20 غرفه با متراژ 213 متر‌مربع به استان خراسان شمالی و تعداد 31 غرفه با متراژ 444 متر‌مربع به سایر استان‌های کشور اختصاص یافته است.

کالاهایی از قبیل سیمان‌، مواد لبنی،‌ تولیدات پلاستیکی‌، مصالح ساختمانی و کریستال ملامین و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است .

برپایی نمایشگاه صنایع دستی خراسان شمالی در مساحتی به متراژ 500 متر مربع از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که در 10 رشته  دست بافته‌های داری، ترکمنی و کردی، چاروق، کلاه کرکی، نساجی سنتی، سنگ‌های قیمتی و... برگزار شده است .

این نمایشگاه تا پنجم اسفند ماه جاری در کشور ترکمنستان دایر است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول