اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

بودجه سال آینده شهرداری زنجان 102 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه بودجه شهرداری زنجان در شورای شهر در حال بررسی است، مبلغ این بودجه را 102 میلیارد تومان اعلام کرد.

بودجه سال آینده شهرداری زنجان 102 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی فرد عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید شورای شهر زنجان با اشاره به احداث ساختمان برای شورای شهر زنجان از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان است، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده شورای شهر زنجان توانست با احداث ساختمان از مجموعه شهرداری زنجان جدا شود.

وی احداث ساختمان جدید را در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان اعلام کرد و گفت: فضا در ساختمان جدید برای ارائه خدمت، مناسب‌تر شده است.

رئیس شورای شهر زنجان تصریح کرد: با توجه به دیدگاه مسئولان ارشد استان فضا برای عملیاتی شدن پروژه‌ها عمرانی در سطح شهر زنجان فراهم شده است.

وی پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) و ادامه محور زینبیه غربی را از پروژه‌های در دست اقدام در شهر زنجان اعلام کرد که با پایان یافتن تملک‌های لازم و پس از آغاز فصل کاری عملیات عمرانی آنها ادامه می‌یابد.

عینی‌فرد با اشاره به ابلاغ بودجه‌های قابل توجه برای پروژه‌های بزرگ از طرف استانداری زنجان گفت: شورای شهر زنجان نیز به انجام و تکمیل پروژه‌های بزرگ توجه خاصی دارد.

وی تاکید کرد: تحویل شهرک گلشهر زنجان در دستور کار شورای شهر زنجان قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به آغاز بررسی بودجه سال آینده شهرداری در شورای شهر زنجان اضافه کرد: این بودجه 102 میلیارد تومان است.

وی از توجه ویژه شورای شهر زنجان به امور عمرانی شهر خبر داد و گفت: 64 درصد از بودجه سال آینده شهرداری زنجان عمرانی است.

عینی‌فرد با اشاره به تصویب 3 میلیارد تومان بودجه برای امور فرهنگی تصریح کرد: این بودجه برای امور فرهنگی داخل و خارج از شورا هزینه می‌شود.

در ادامه این جلسه فرماندار زنجان با اشاره به اینکه 10 روز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، افزود: همه ارگان‌های ذیربط برای برگزاری انتخابات آماده شده‌اند.

عباس راشاد با اشاره به بارندگی‌های سطح شهر زنجان  تاکید کرد: شهرداری باید فضای شهری را برای برگزاری انتخابات شاداب مهیا کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول