اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 استان کشور

نمایشگاه شیرینی و شکلات در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور شرکت‌ها و واحدهای تولیدی 10 استان کشور پنجمین نمایشگاه شیرینی و شکلات در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه شیرینی و شکلات در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم گشایش این نمایشگاه که عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل برگزار شد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اردبیل در سخنانی گفت: این نمایشگاه در آستانه سال نو و با دعوت از تولیدکنندگان و فعالان این عرصه از 10 استان کشور آغاز شده و جدیدترین محصولات و متنوع‌ترین کالاها در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

مهدی خدمتی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، قم، تهران، خراسان رضوی، کرمان، کرمانشاه و گیلان محصولات متنوع خود را به معرض دید و فروش گذاشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: ‌این نمایشگاه در فضایی به متراژ هزار متر مربع راه‌اندازی شده و تولیدکنندگان سعی کردند شیرینی و شکلات و همچنین برخی مایحتاج ضروری مردم را عرضه کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ششم اسفندماه و از ساعت 15 عصر تا 20 شب دایر می‌باشد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه در کنار بازدید خریدهای خود را نیز انجام دهند.

خدمتی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که نمایشگاه‌های امسال نسبت به سال‌های قبل از تنوع و گستردگی و حجم بیشتری برخوردار بوده است، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها در سال آینده قرار است بیش از 38 نمایشگاه تخصصی و 12 نمایشگاه به شکل عمومی و مناسبتی نیز برگزار شود که سعی می‌شود حرکت نمایشگاه به سمت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی باشد.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اردبیل ادامه داد: ما هم اکنون با استقبال خوب مردم در نمایشگاه‌های متنوع روبه‌رو هستیم که این نشانگر کیفیت برگزاری نمایشگاه در مناسبت‌ها و فصول مختلف سال است.

وی همچنین از تدارک حضور تجار و بازرگانان استان در دو نمایشگاه خارجی خبر داد و گفت: هر چند زمان و محل برگزاری آن قطعی نشده اما تلاش می‌شود در دو کشور گرجستان و عراق و به احتمال قوی ترکیه تجار و بازرگانان و همچنین تولیدکنندگان و صنعتگران استان توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

خدمتی در ادامه افزود: در روزهای پایانی سال و از نیمه اسفندماه شاهد برپایی نمایشگاه بهاره در اردبیل می‌باشیم که همه ساله این نمایشگاه با استقبال خوب مردم به ویژه برای خرید ایام پایانی سال مواجه است.

وی در پایان اظهار داشت:‌ نمایشگاه بهاره قرار است با حضور جمعی از اصناف و تولیدکنندگان با ارایه تخفیف 10 الی 20 درصدی در زمینه‌های مختلف برای تأمین مایحتاج مردم برقرار شود که انتظار می‌رود فضای نمایشگاه نیز پاسخگوی حضور مردم باشد.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول