اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت مردم

معابر فرسوده بشرویه بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه گفت: با توجه به انجام بیش از 140 کیلومتر حفاری معابر شهرستان برای گازکشی و 32 کیلومتر حفاری شرکت آب و فاضلاب شهرداری با پرداخت هزینه‌ بازسازی از مشارکت مردم استفاده خواهد کرد.

معابر فرسوده بشرویه بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حسن سلیمی صبح امروز در جمع شهروندان بشرویه اظهار ‌داشت: در سال‌های گذشته یکی از نعمت‌های الهی که مردم احتیاج زیادی به آن داشتند در بشرویه به بهره‌برداری رسید که در این راستا بیش از 140 کیلومتر برای حفاری گازکشی منازل مردم انجام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این حفاری در معابر، تعویض شبکه فرسوده آب و فاضلاب شهر نیز بیش از 30 کیلومتر حفاری داشته است که این امر کمک مردم در بازسازی معابر را می‌طلبد.

سلیمی یادآور شد: در همین راستا شهرداری با دعوت از معتمدان و شهروندان دلسوز اعلام آمادگی کرده است که مشارکت مردم به شرط پرداخت هزینه بازسازی را کسب کند.

سلیمی هم‌چنین با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه شهرداری ادامه داد: در طی ماه‌های گذشته شهر بشرویه به ‌عنوان نخستین شهر، نرم‌افزار شهرسازی و معماری نوین را اجرایی کرده است.

شهردار بشرویه اجرای طرح مهار و کنترل آب‌های سطحی شهر و هدایت آن به کانال‌های زیرزمینی فاضلاب شهری را از طرح‌های مهم اجرا شده دانست و تأکید کرد: اجرای طرح منطقه نمونه گردشگری در بشرویه با توجه به وضعیت فرهنگی و تاریخی از جمله طرح‌هایی است که باعث توسعه شهرستان می‌شود.

فرماندار بشرویه نیز با اشاره به کمبود فضای سبز شهرستان گفت: انتخاب شهروند نمونه با توجه به همت شهروندان به ایجاد فضای سبز و دیگر مؤلفه‌های شهروندی و هم‌چنین مشارکت در سازندگی شهر و سرمایه‌گذاری سبب پیشرفت شهر می‌شود.

غلامرضا پورسلطانی مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری طرح‌های شهری را نیاز مبرم شهر دانست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول