اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آموزش مدیران فرهنگی بقاع متبرکه؛

بستر‌های تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آموزش مدیران فرهنگی بقاع متبرکه و ارائه دستور‌العمل‌های فرهنگی و قرآنی به آنها در راستای تبدیل این اماکن به قطب فرهنگی نقش موثری نقش موثری ایفا می‌کند.

بستر‌های تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام عبدالحسین مرادی پیش از ظهر امروز در دومین مرحله آموزشی مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه اظهار داشت: مسئولان باید از ظرفیت‌های موجود در بقاع متبرکه به منظور تبدیل شدن آنها به قطب فرهنگی به صورت ویژه و مناسب استفاده کنند.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی برای دومین بار در میان مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه استان‌های اصفهان، مرکزی، چهار محال بختیاری و یزد در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه آرامش بهاری در ایام نوروز سال آتی در بقاع متبرکه اصفهان تصریح کرد: این مدیران با حضور در این دوره‌های آموزشی برنامه‌های توجیهی آرامش بهاری به عنوان خیمه‌های معرفت را برای میزبانی از مسافران نوروزی را فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی حدود 80 نفر از مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه حضور دارند، افزود: آموزش مدیران فرهنگی بقاع متبرکه و ارائه دستور‌العمل‌های فرهنگی و قرآنی به آنها در راستای تبدیل این اماکن به قطب فرهنگی نقش موثری دارد.

مرادی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با برگزاری این برنامه‌ها آماده می‌شود، تاکید کرد: اصفهان به عنوان یکی از استان‌های مذهبی موجود در سطح کشور از استان‌های پیشتاز در راستای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی باید به صورت مستمر در میان مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه برگزار شود، ادامه داد: مدیران و متولیان اجرای برنامه‌های فرهنگی باید با برگزاری این برنامه‌ها جوانان را به سوی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی جذب کنند و اقدامات لازم را به منظور تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای تبدیل امامزاده‌ها و اماکن مذهبی به قطب فرهنگی انجام بدهند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول