اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

انتخابات هدف دشمن برای بزرگنمایی مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: دشمن تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده تا با تحریم‌ها و تبلیغات منفی نسبت به بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و معیشتی در ایران مردم را از حضور پرشور در انتخابات دلسرد کند.

انتخابات هدف دشمن برای بزرگنمایی مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی است چرا که مردم در چارچوب اصول دینی خود بر سرنوشت خود حکومت می‌کنند.

وی افزود: دشمن تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده تا با تحریم‌ها و تبلیغات منفی نسبت به بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و معیشتی در ایران مردم را از حضور پرشور در انتخابات دلسرد و مأیوس کند.

راستگو یادآور شد: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه ملی است یک وظیفه دینی و شرعی است که نظام اسلامی در کشور را تداوم و بقا می‌بخشد.

وی ادامه داد: انتخاب اصلح تکلیف دیگری است که مردم باید با شناخت صحیح معیارهای آن و با مشورت، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: چنانکه امام خمینی (ره) نیز فرموده‌اند باید با مشورت با تحصیل‌کرده‌ها و علما و روحانیون فرد متعهد و متخصص را به مجلس فرستاد.

وی با بیان اینکه مردم باید به رأی خود احترام بگذارند گفت: شورای نگهبان در تائید صلاحیت‌های داوطلبین انتخاباتی حداقل صلاحیت‌ها را مدنظر قرار می‌دهد؛ اما مردم باید از بین داوطلبین تائید صلاحیت‌ شده فرد اصلح که بیشترین اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه را دارد انتخاب کنند.

راستگو تاکید کرد: داوطلبینی که به کانون‌های ثروت و قدرت متصل هستند و یا از منحرفان به اصول انقلابی بوده و یا در جریان فتنه از ساکتان بوده‌اند شایستگی اصلح بودن را ندارند.

وی ادامه داد: فرد اصلح کسی است که حافظ اصول و ارزش‌های اسلامی، پایبند به آرمان‌های انقلابی و مدافع منافع ملی کشور باشد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول