اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

حضور بابصیرت در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حضور بابصیرت در انتخابات 12 اسفند امسال دشمن را ناامیدتر از هر زمان دیگر خواهد کرد.

حضور بابصیرت در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: استکبار جهانی ماه‌هاست که دندان طمع خود را برای بر هم زدن صلابت حضور مردم در انتخابات تیز کرده است تا شاید بتواند در این عرصه امید ملت ایران را به پیشرفت روزافزون ناامید کند.

وی بیان داشت: مردم در جمعه هفته آینده با شرکت باصلابت در انتخابات مجلس حرکت آنها را عقیم گذاشته و بار دیگر بر اندیشه باطل آنها خط بطلان می‌کشند.

خطیب جمعه بیله‌سوار از اصل مشارکت در انتخابات به عنوان ضامن امنیت ملی یاد کرد و افزود: این اصل مهم نباید از طرف هیچ کس مخدوش شود و هرکس در اصل مشارکت یاس و ناامیدی ایجاد کند در هر لباس و جایگاهی خائن به ملت و نظام است.

قیاسی کاندیداها را به حفظ حرمت و شرافت یکدیگر در عرصه نشان دادن توانمندی‌ها فراخواند و اضافه کرد: آنچه در انتخابات یک اصل مهم و آشکار است رقابت سالم برای راهیابی به مجلس و کرسی قانونگذاری و خدمتگزاری است که به دست آوردن آن نباید به بی‌حرمتی‌ها و برخی تنش‌ها منجر شود.

وی تحولات منطقه را نیز یادآور شد و گفت: در حالی که استکبار جهانی تلاش می‌کند هویت از دست رفته خود را احیا کند اما هرگز قادر نیست در بین ملت‌های مسلمان جایگاهی یافته و از حق و حقوق خود دفاع کند.

امام جمعه بیله‌سوار تحولات کشور سوریه و فشارهای متعدد بر این سرزمین اسلامی را یادآور شد و بیان داشت: آمریکا با برهم زدن معادله توازن قدرت در این کشور سعی دارد امنیت پایداری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

قیاسی همچنین فرارسیدن ایام پایانی سال و تامین مایحتاج مردم را از سوی مسئولان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مردم در این ایام نیاز به آرامش و امنیت بیشتر دارند تا بتوانند این ایام را بدون مشکل و درگیری خاص سپری کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول