اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان:

1800 زنجانی‌ با ارسال پیامک نانوایی‌ها را ارزیابی کردند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: پس از آغاز به کار سامانه سنجش کیفیت نان زنجانی‌ها یک هزار و 800 پیامک به این سامانه ارسال کرده‌اند.

1800 زنجانی‌ با ارسال پیامک نانوایی‌ها را ارزیابی کردند

 پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کردند: پس از هدفمندی یارانه‌ها سامانه‌های با عنوان سنجش کیفیت نان راه‌اندازی شده و مردم نمرات کیفی نانوایی‌ها را به این سامانه ارسال می‌کنند.

وی افزود: پس از راه اندازی این سامانه مردم زنجان یک هزار و 828 پیامک به شماره 30001518 ارسال کرده و نان‌های تولیدی در استان زنجان را مورد ارزیابی قرار داده‌‌اند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 52 درصد نانوایی‌های فعال در استان زنجان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: در این زمینه استان زنجان در رتبه هشتم کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان با ارسال پیامک انواع نان‌های تولیدی در استان را مورد ارزیابی قرار داده‌‌اند، افزود: در حال حاضر مجموع نمرات کیفی نان‌های تولیدی در استان زنجان 18.5 از 20 است.

خالقی با اشاره به اینکه بیشترین پیامک ارسالی از سوی مردم زنجان در زمینه نان لواش تولیدی بوده است، افزود: طبق نظرات ارسالی از سوی مردم نمره کیفی نان لواش تولیدی در استان زنجان 17.8 است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمره کیفی نان بربری 17.1 است، اضافه کرد: همچنین نمره کیفی نان سنگک نیز 15.8 است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه نمرات کیفی ارسال شده از سوی مردم نشان از رضایت شهروندان از کیفیت نان تولیدی است، ادامه داد: در حال حاضر نمره کیفی سایر نان‌های تولیدی در استان زنجان 20 است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته از انواع نان تولیدی در استان زنجان افزود: نمرات کیفی ارسال شده نشان می‌دهد، که نان‌های تولیدی در شهرستان طارم بیشترین رشد را از نظر کیفی دارند.

خالقی اذعان کرد: در حال حاضر شهرستان طارم به داشتن نمره کیفی 18.95 نخستین شهرستان استان در زمینه ارتقای کیفیت نان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمره کیفی نان تولیدی در شهرستان ابهر 18.42 است، افزود: همچنین نمره کیفی نان در شهرستان خرم‌دره 17.35 است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه نمره کیفی نان تولیدی در شهرستان خدابنده را 17.31 اعلام کرد و افزود: نمره کیفی نان شهرستان ایجرود نیز 17.07 است.

وی همچنین نمرات کیفی شهرستان زنجان و ماهنشان را نیز به ترتیب 16.85 و 16.65 اعلام کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول