اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خبر داد

برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در پالایشگاه بیدبلند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند از برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در پالایشگاه بیدبلند خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در پالایشگاه بیدبلند

فرشید ابدالی‌دهدزی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: به دلیل جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر و نقش بنیادین آن در امنیت اخلاقی و معنوی جامعه اسلامی، دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در سالن کوثر اداره آموزش این پالایشگاه به منظور آشنایی کارکنان با آموزه‌های دینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه نقش امر به معروف و نهی از منکر نگهبانی از سایر احکام و رمز رستگاری انسان و جامعه است خاطرنشان کرد: نجات و امنیت جامعه در پرتو عمل کردن به این دو فریضه است که با ایجاد تشکل امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد رسانه و تبیین ارزش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند به نقش‌های فراوان امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر کامل‌کننده امور و سنگ پایانی دستورات الهی و همچنین رمز رستگاری انسان و جامعه است.

ابدالی دهدزی افزود: خداوند نخستین امرکننده به معروف و نهی‌کننده از منکر است و نجات معنوی و اخلاقی جامعه در پرتو امر به معروف ونهی ازمنکر است.

وی با بیان اینکه شورای امربه معروف و نهی ازمنکر شرکت پالایش گاز بیدبلند از سال 1385 تشکیل شده‌ است اظهار داشت: این شورا با حضور اعضا و معتمدین کارکنان اقدام به برگزاری جلسات مستمر و ارتباط دائم و موثر با شوراهای شهرستان‌های بهبهان و امیدیه و معاونت کارخانجات استان خوزستان می‌کند.

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند در پایان گفت: با برگزاری این دوره‌های آموزشی با همکاری اداره آموزش سعی در ارتقای آموزه‌های دینی و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر به عنوان یک ارزش ناب اسلامی داریم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول