اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال‌احمر:

خرید 12 آمبولانس دریایی در دستور کار است

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: خرید 12 آمبولانس دریایی برای استان‌های مختلف کشور را در دستور کار داریم.

خرید 12 آمبولانس دریایی در دستور کار است

احمدرضا شجیعی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در سطح کشور تفاهم‌نامه‌ای نیز با سازمان بنادر و دریانوردی امضا کردیم و امیدواریم این کار روند توسعه پایگاه‌های دریایی در سطح کشور را بهتر کند.

وی افزود: هم‌اکنون 15 پایگاه امداد و نجات دریایی در کشور داریم و تلاش می‌کنیم زمینه توسعه و تجهیز این پایگاه‌ها نیز فراهم شود.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: به منظور ایمنی بیشتر امدادرسانی دریایی برنامه‌ریزی لازم برای خرید 12 آمبولانس دریایی در حال انجام است.

شجیعی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در بخش آموزش و تجهیز پایگاه‌های امدادی است که با جدیت در حال انجام است.

وی در مورد پروژه ملی شنای طول خلیج فارس نیز گفت: محمدحسین کبادی امدادگر جمعیت هلال‌احمر ایران تاکنون 800 کیلومتر از این پروژه را با موفقیت پشت سر گذاشته و رکورد جهاد نیز فعلا در اختیار این ورزشکار ایرانی است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر از ابتدای این طرح حامی این شناگر بوده ولی در اجرای این پروژه ملی جمعیت هلال‌احمر تنها مانده است.

شجیعی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان کشوری و استانی بتوانیم جبران زحمات این شناگر و تیم همراه وی را کرده باشیم.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول