اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

محور تاریخی و محدوده بازار تبریز سنگفرش می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از برنامه‌ریزی جامع این مجموعه برای اجرای طرح‌های احیا و مرمت محور تاریخی و محدوده بازار تبریز در سال 91 خبر داد.

محور تاریخی و محدوده بازار تبریز سنگفرش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین هدف از اجرای طرح مذکور را حفظ و احیای محدوده بازار و محور تاریخی تبریز به‌عنوان بخشی از مسیر تاریخی جاده ابریشم اعلام و خاطرنشان کرد: در این طرح شهرداری تبریز در نظر دارد با اجرای طرح سنگ فرش خیابان‌های منتهی به بازار تبریز از جمله فردوسی، جمهوری اسلامی، راسته کوچه، دارایی و دیگر مسیرهای محدوده بازار و محور تاریخی، ضمن احیا و بازسازی این معابر و مسیرها، به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری تبریز اقدام کند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح مناسب سازی، مبلمان، نورپردازی و سنگ فرش عابرگذر تربیت و بازارهای شیشه گر خانه و "گرجیلر" طی روزهای گذشته را در راستای اجرای طرح کلی احیای محور تاریخی تبریز برشمرد و افزود: در ادامه طرح و از سال آینده نیز خیابان‌ها، مسیرها و بخش‌های دیگر این محور مورد بازسازی و مناسب‌سازی قرار خواهد گرفت.

نوین در عین حال تلاش برای احیای هویت تاریخی و فرهنگی تبریز را از جمله اهداف و برنامه‌های کلان شهرداری تبریز برشمرد و ابراز امیدواری کرد، با مشارکت و همکاری عموم شهروندان و مسئولان شهری و استانی این هدف محقق شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول