اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی کشاورزی کرمان خبر داد

عضویت 9 هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان گفت: 9 هزار نفر در این سازمان در استان کرمان عضو شده‌اند.

عضویت 9 هزار نفر در نظام مهندسی کشاورزی کرمان

محمد صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 9 هزار نفر به عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان در آمده‌اند که دارای مدرک لیسانس به بالا هستند.

وی ابراز داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان 300 شرکت خدمات مشاوره‌ای فنی و کشاورزی را زیر پوشش دارد.

صفوی با بیان اینکه مردم به غذای سالم نیاز دارند، تصریح کرد: متخصصان حوزه کشاورزی با تولید محصول سالم باید به این نیاز مردم پاسخ دهند.  

وی مصرف بی‌رویه کود و سم را یکی از چالش‌های استان کرمان در حوزه کشاورزی برشمرد و افزود: عده‌ای سودجو برای کسب درآمد بیشتر در این زمینه فعالیت می‌کنند.

صفوی با اشاره به اینکه استاندار کرمان حمایت‌های مناسبی از تولید محصول سالم در این خطه دارد، عنوان کرد: سم‌شناسان نیز می‌توانند در تولید محصول سالم نقش موثری داشته باشند.

وی اذعان داشت: یک چهارم باغ‌ها و گلخانه‌های کشور در استان کرمان است و این خطه از نظر تولید بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه‌های برتر کشوری را دارد.

صفوی به حضور 6 هزار نفر مهندس کشاورزی و منابع طبیعی جویای کار در استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: سهم اشتغال در بخش کشاورزی 17.5 درصد است که این آما تهدیدکننده است و باید افزایش یابد.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول