اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس:

مهندسان ناظر کشاورزی جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ‌التحصیلان و ناظران بخش کشاورزی در آینده‌ای نزدیک جذب دستگاه‌های دولتی مرتبط با بخش کشاورزی خواهند شد.

مهندسان ناظر کشاورزی جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‌رضی صبح امروز در دیدار با جمعی از مهندسان ناظر کشاورزی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان اظهار داشت: توجه به کشاورزی علمی و مکانیزه می‌تواند در بازدهی محصولات کشاورزی و بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات تاثیر به سزائی داشته باشد.
رئیس کمیته اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نظرات علمی مهندسان ناظر تحصیل‌کرده که با کشاورزان در ارتباط و سابقه همکاری با این بخش را دارند برای توسعه و علمی‌تر شدن بخش کشاورزی بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.
منصوری‌رضی ابراز داشت: مهندسان ناظر با عنایت به سابقه همکاری که داشتند و فعالیت‌هایی که ارائه داده‌اند اولویت‌بندی خواهند شد تا در دستگاه‌های دولتی نظیر جهاد کشاورزی به کار گرفته شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان اضافه کرد: کشاورزی بیشترین سهم را در بخش اشتغالزایی داشته، لذا توجه به استانداردهای کاشت، داشت و برداشت هم می‌تواند برای کشاورزان سوددهی بیشتری داشته باشد و راه‌های استفاده مطلوب از خاک، آب و حتی کشت چندمنظوره را به نحوی که به خاک ضرری نرساند نشان‌ دهد، از طرفی برای کشور و اقتصاد‌مان مثمرثمر واقع خواهد شد.
منصوری‌رضی خاطر نشان کرد: مهندسان کشاورزی که در سطح منطقه فعالیت می‌کنند علاوه بر تحصیلات دانشگاهی که دارند به لحاظ تجربی نیز دارای قابلیت‌های خوبی هستند چرا که اکثراً یا کشاورز زاده هستند و یا با کشاورزان در ارتباط مستقیم هستند و تجربیاتی گرانبها را دارا هستند.
وی ادامه داد: این عوامل می‌تواند ما را برای رسیدن به اهدافمان که داشتن کشاورزی پویا، مطلوب و برابر استانداردهای بین‌المللی است کمک کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: کشاورزان در بحث آبیاری تحت فشار از همکاری و مساعدت‌های دولت و تسهیلاتی که به همین منظور اختصاص داده شده نهایت استفاده را ببرند تا ضمن صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب، از سیستم‌های نوین آبیاری که می‌تواند برای محصولات مفیدتر باشد بهره‌مند شوند.
این مسئول تاکید کرد: تلاش مسئولان جهاد کشاورزی در بخش تسطیح جاده‌های بین مزارع با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد تا کشاورزان در امورات مربوط به کشت و زراعت دچار مشکل نشوند.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول