اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

زورخانه خلخال سال آینده احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال آینده زورخانه خلخال برای فعالیت ورزشکاران این رشته احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

زورخانه خلخال سال آینده احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جریان بازدید از چندین طرح ورزشی در خلخال اظهار داشت: سعی می‌کنیم با احداث و راه‌اندازی این زورخانه این رشته ورزشی را بیشتر و شایسته‌تر توسعه داده و نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: ‌برای احداث این زورخانه از محل اعتبارات ملی بودجه‌ای در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود با حمایت نماینده مجلس در این حوزه انتخابیه اعتبار مورد نظر تخصیص پیدا کند.

پازاج در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اغلب سالن‌های ورزشی استان اردبیل از استانداردهای لازم و کافی برخوردار نیستند و ما در یک بازبینی فنی سعی داریم سال آینده اولویت برنامه‌ها را به ترمیم و تعمیر سالن‌ها و رساندن آنها به سطح استاندارد اختصاص دهیم.

این مسئول اضافه کرد: تمام سالن‌های شهرستان‌های استان که به شکل چندمنظوره و یا تک‌منظوره احداث شده از فضای فیزیکی مناسب برخوردار نیست و حتی پاسخگوی برگزاری یک مسابقه استانی را نیز ندارد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد بسیاری از این سالن‌ها بدون در نظر گرفتن افزایش جمعیت ورزشکاران در وضعیت فعلی و آینده ساخته شده و این نگرش بزرگ‌ترین ضربه را به کارهای عمرانی و اجرایی می‌زند.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: صرف ایجاد مکان کوچک ورزشی نمی‌تواند پاسخگوی خواسته و مطالبه مردم مناطق مختلف باشد چرا که جوانان پرشور و علاقمندان به ورزش نیاز به سالن‌های بزرگتری دارند تا تمرینات و مسابقات ورزشی برگزار شود.

پازاج گفت: هم اکنون این مشکل در جای‌جای استان سبب شده تا در هیچ یک از شهرستان‌ها امکان برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی و فراملی فراهم نشود.

وی افزود: این امر سبب شده تا بیشتر مسابقات ورزشی ملی در سالن‌ها و فضاهای ورزشی مرکز استان برگزار شود که این خود یک ضعف در میزبانی شهرستان‌های دیگر به شمار می‌رود.

پازاج تصریح کرد: ما می‌توانستیم در گذشته سالن‌هایی با گنجایش و حضور تماشاگران بیشتری را احداث کنیم و به جای احداث چند سالن ورزشی کوچک یک سالن آبرومند راه‌اندازی و در اختیار علاقمندان قرار می‌گرفت.

وی در ادامه سخنان خود اولویت دیگر این اداره کل را سازماندهی درست ورزشکاران در رشته‌های مختلف، تقویت هیئت‌های ورزشی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به بیمه ورزشکاران زن و مرد توصیف کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول