اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرستان دشتستان:

80 نانوایی در دشتستان درجه‌بندی کیفیت شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرستان دشتستان گفت: 80 نانوایی در دشتستان درجه‌بندی کیفیت شدند.

80 نانوایی در دشتستان درجه‌بندی کیفیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان نوشاد احمدی در بازدید از نانوایی‌های سطح شهرستان دشتستان اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی دشتستان به منظور تامین رفاه مردم و جلب رضایت شهروندان از همه ظرفیت موجود در شهرستان استفاده می‌کند.

وی افزود: بعد از هدفمند شدن یارانه‌ها توقع مردم نسبت به بهبود کیفیت نان بالا رفته و این مجموعه از تمام پتانسیل موجود برای تامین رضایت شهروندان بهره می‌برد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: با توجه به سال جهاد اقتصادی به فرموده مقام معظم رهبری، یکی از اهداف ما بالا بردن سطح کیفیت نان و فراهم شدن موجبات رضایتمندی مردم عزیز است.

احمدی از درجه‌بندی کیفیت 80 نانوایی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: 80 نانوایی در دشتستان بررسی و از نظر سطح بهداشتی، ماشین‌آلات و تجهیزات نانوایی، کیفیت نگهداری آرد و نیز رضایتمندی مردمی درجه‌بندی شدند.

وی اضافه کرد: در این طبقه‌بندی به هر نانوایی با توجه به ملاک‌های فوق نمراتی تعلق گرفت و به کسانی که نمرات پایین دریافت کردند، تذکرات جدی در راستای بالا بردن سطح کیفی نان داده شد و از کسانی که حائز رتبه‌های بالا شدند، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

این مسئول اذعان کرد: در راستای بالا بردن کیفیت آرد، این شرکت از استان‌های مختلف آرد را خریداری می‌کند و با آرد "درم" بخش بوشکان که آرد مطلوبی است مخلوط می‌شود.

احمدی افزود: با توجه به شعار ما که کیفیت مطلوب نان است؛ در این بررسی‌ها روند رو به رشد است ولی هنوز انتظار بهتر شدن را داریم و با بازدیدهای مکرر حتی در ساعات غیر اداری و در حضور مشتریان این مسئله را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول