اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-215

زمان‌زاده: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بشرویه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان بشرویه فراهم شده است.

زمان‌زاده: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده است

علیرضا زمان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه ضمن دعوت از مردم برای شرکت و حضور حداکثری در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری ادارات برای برگزاری انتخابات سالم، شرایط فراهم شده تا مردم بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: در کل شهرستان 25 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که 15 شعبه آن شهری و 10 شعبه متعلق به روستاها بوده که از این تعداد نیز 11 شعبه سیار و 14 شعبه ثابت فعالیت خواهند داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بشرویه افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات شهرستان عوامل اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی و آموزش کاربران سامانه صورت گرفته و در این دوره نیز 500 نفر عوامل اجرایی در کل شهرستان حضور خواهند داشت.

زمان‌زاده گفت: طبق آمار به دست آمده علاوه بر ستادهای انتخاباتی آقایان عابدی، فردوسی‌پور، عبدالله‌زاده و آهنین‌جگر ستادهای انتخاباتی از چهار ستاد به شش ستاد افزایش یافته و ستاد آقایان لطفی و تقاضایی نیز در سطح شهر فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند.

وی شعب اخذ رأی در شهر بشرویه را مسجد جامع ویژه برادران، حسینیه حاج علی اشرف ویژه خواهران، مسجد حجت ویژه برادران، دبیرستان دکتر حسابی، حسینیه جان‌نثاران، دبستان شهید صدر، هنرستان قدس، مدرسه راهنمایی معصومه، دبستان 17 شهریور، دبیرستان امام رضا، دبستان اماشهدا، دبیرستان آزادگان و در بخش ارسک شعبه ثابت مسجد حاج میرزا میر ویژه برادران و مدرسه خدیجه کبری ویژه خواهران و شعب سیار مسجد امام حسن عسکری و توابع و در روستاها نیز شعبه سیار فتح آباد و توابع، شعب ثابت مهدیه رقه، کرند و توابع،غنی‌آباد، شهرک امام و توابع، نیگنان و توابع، اصفاک و توابع و موردستان و توابع اعلام کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بشرویه افزود: در این دوره از انتخابات 14 هزار نفر از مردم شهرستان بشرویه واجد شرایط رأی دادن هستند.

زمان‌زاده تأکید کرد: همان طور که ملت ایران در خلق حماسه 22 بهمن همچون سال‌های انقلاب حضور فعال داشتند در این دوره از انتخابات نیز با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول