اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان– 161

رحمانی: انتخابات یک رزمایش بزرگ سیاسی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: انتخابات یک رزمایش بزرگ سیاسی است که مردم در آن با همفکری و هم‎اندیشی می‎توانند لایق‎ترین اشخاص را راهی مجلس نهم کنند.

رحمانی: انتخابات یک رزمایش بزرگ سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رامین رحمانی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان اظهار داشت: شور و نشاطی که در مردم وجود دارد زمانی به انگیزه و انرژی بیشتری تبدیل خواهد شد که آنها در این انتخابات به هدفی که می‎خواهند برسند.

وی ابراز داشت: انتخاب کاندیدا اصلح را نمی‎توان با خط‎کش اندازه گرفت و ما نیز هیچ‎گاه کاندیدای خوب‎مطلق یا بد‎مطلق نداریم کاندیداهایی که تایید شده‎اند بنابراین همه آنها حداقل شرایط را دارند، اما اینکه کدام یک از آنها می‎تواند در استقلال مجلس به بهترین شکل عمل کند چیزی است که باید در آن دقت شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان ابراز داشت: نماینده مجلس باید بتواند در برابر استکبار جهانی و تهاجمات فرهنگی بایستد و استقلال خود را در قانون‎گذاری حفظ کند همچنین تخصص لازم را در لوایح و طرح‎های مختلفی که قرار است در صحن علنی مجلس مطرح شود داشته باشد چرا که مسئولیت خطیری از سوی مردم به دوش او گذاشته شده است.

رحمانی خاطر نشان کرد: امروزه درک جامعه بالا رفته و تلاش و تفکر مردم انرژی‎دهنده و پیش‎برنده حرکت انتخابات است.

وی عنوان کرد: این انتخابات فرصتی است که ایران اسلامی نه‎ تنها به عنوان یک الگو در جهان اسلام بلکه در جوامع بین‌المللی بدرخشد و این جبهه‎ آرایی که برای جلب آرای مردم صورت گرفته مبارزه حسنه‎ای است که امیدواریم به انتخاب اصلح ختم شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان اضافه کرد: صحنه انتخابات همانند مسابقه‎ای بین تیم‎های مختلف باشگاهی است که هواداران و افرادی که برنامه می‎دهند نباید بعد از خاتمه یافتن این رقابت فراموش کنند که یک مسابقه بین‎المللی فراروی‎شان است بنابراین عملکردها باید به گونه‎ای باشد که سبب وفاق ملی شود.

رحمانی اذعان داشت: در انتخابات هدف هر قدر هم مقدس باشد نمی‎تواند وسیله را توجیه کند لذا کاندیداها اگر تشخیص می‎دهند رفتن آنها به مجلس، یک هدف مقدس است و از توان لازم برخوردارند باید وارد عرصه شوند در این صورت است که هیچ خدشه‎ای متوجه نظام نخواهد بود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول