اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

حضور در انتخابات به معنی صیانت از انقلاب و نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: حضور در انتخابات به معنی صیانت از انقلاب و نظام است، که این امر مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحقق می‌یابد.

حضور در انتخابات به معنی صیانت از انقلاب و نظام است

حجت‌الاسلام محمد تقی صرفی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: انتخابات در واقع مهر تائید نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و هر بار که مردم در صحنه حاضر می‌شوند اعتماد خود به نظام را به طور رسمی اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران راه خود را که حمایت همه جانبه از نظام اسلامی است، انتخاب کرده و هرگز از این راه به واسطه سختی‌ها، جنگ‌ها و تهدیدها بر نمی‌‌گردانند و با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم پاسخی دندان شکن به توطئه‌های دشمنان انقلاب می‌دهند.

حجت‌الاسلام صرفی‌پور با اشاره به وصیت امام که می‌گوید، ملت شریف ایران در تمام انتخابات‌ها چه ریاست جمهوری چه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و چه خبرگان در صحنه باشید، گفت: انتخابات به خاطر این است، که انتخابات سنگر کشور است، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مصون ساز سرنوشت ملت و مردم است و دشمن را از تعرض و تجاوز و پررویی بیشتر باز می‌دارد.

امام جمعه دلفان اظهار داشت: انتخابات توی دهن دشمن می‌زند و او را مأیوس می‌کند، که مردم در میدان دفاع از کشور و مرزها و مصالح و نظامشان قرص و محکم ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در دنیا عده‌ای هستند که به مصالح جمهوری اسلامی علاقه‌مند هستند، گفت: در بین ملت‌ها و دولت‌ها هم هستند، تمام جهانیان نگاهشان به این انتخابات است و می‌خواهند که این انتخابات، قوی، پرشور و نشان دهنده عزم استوار ملت ایران باشد.

حجت‌الاسلام صرفی‌پور گفت: هر ایرانی غیور و علاقه‌مند به عزت ایران و آبادی کشور و سرنوشت ملت تلاش کند تا بر خلاف عده‌ای که می‌خواهند یا انتخابات برگزار نشود یا بسیار سرد و بی‌روح برگزار شود، انتخاباتی پرشور مجلسی قوی و آبرومند تشکیل شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول