اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره مجلس در رودبار:

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس در رودبار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام است.

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است

نقی بیگی‌کلشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان داشت: مردم با انتخاب شخصی امین و صالح و کار بلد می‌توانند سرنوشت منطقه خود را به نحو مطلوب رقم بزنند.

وی انتخاب قانونگذاران را موهبتی الهی دانست و افزود: مردم با انتخاب نماینده در سرنوشت خود دخیل هستند و انتخاب نماینده کارآمد، باسواد، متعهد و متدین برای نمایندگی مجلس برای جامعه افتخارآفرین است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه چهره‌ها و افراد شاخص‌های توسعه و یا شناخت هر جامعه محسوب می‌شوند گفت: افراد و چهره‌های تاثیرگذار به منطقه خود هویت و حیثیت می‌بخشند و اگر مدیران و افراد شاخص آن منطقه سرآمد باشند موجب افتخار منطقه می‌شوند.در جمهوری اسلامی ایران انتخاب این چهره‌ها به دست مردم صورت می‌گیرد و مردم در انتخاب شورای شهر و روستا، نماینده، رئیس جمهور و به طور غیر مستقیم در انتخاب وزرا نقش دارند.

بیگی‌کلشتری حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: مردم جامعه ایران از بینش و بصیرت دقیقی برخوردارند و برای هر قدر با شکوه‌تر کردن این امر حضوری منسجم دارند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم می‌تواند پشتوانه‌ای برای دولت و نظام و حمایت مردمی از نظام باشد یادآور شد: مسئولان و دولتمردان به واسطه حضور حداکثری مردم با دلگرمی بیشتری به مردم خدمت می‌کنند.

به گفته این فعال سیاسی، حضور یکپارچه مردم برای کشور اقتدارآفرین و برای مسئولان دلگرمی به همراه دارد.  

بیگی‌کلشتری با تصریح بر اینکه شور و شوق انتخابات در مردم مشهود است خاطر نشان کرد: مردم در عرصه حضور دارند و توجه به مسایل ملی کشور با انتخاب نماینده اصلح از طرف مردم در جامعه مشهود است.بحث قوم‌گرایی و قومیت در شهرستان مطرح نیست و مردم دوست دارند کسی را انتخاب کنند که برای شهرستان مفید باشد.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رودبار، هویت‌بخشی به شهرستان را یکی از وظایف نماینده عنوان کرد و گفت: انتخاب نماینده‌ای کارآمد در تحقق این امر نقش مؤثر دارد.

وی با بیان اینکه 9 کاندیدای رودبار همه سرباز نظام هستند، تصریح کرد: تمام کاندیداها برای رشد شهرستان تلاش کردند و متعهد و دلسوز و کارشناس هستند اما به لحاظ تفکرات و توانمندی و اندیشه با یکدیگر تفاوت دارند. مردم با تشخیص و بصیرت خود بهترین را انتخاب می‌کنند و تشخیص درست می‌دهند که چه کسی برای جامعه مفید است.

وی همچنین از خبرگزاری فارس برای ایجاد فرصت برای ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های تمام کاندیداها قدردانی کرد و اظهار داشت: توسعه‌های فرهنگی شهرستان به عهده اصحاب رسانه‌هاست که می‌توانند فرهنگ، آداب و سنن و فرهنگ هر منطقه را به مردم بشناسانند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول