اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-220

افشاری: حضور مردم در انتخابات سبب مصونیت نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات سبب مصونیت نظام جمهوری اسلامی در کشور می‌شود.

افشاری: حضور مردم در انتخابات سبب مصونیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری صبح امروز در جمع مسئولان کمیته‌های انتخابات خراسان جنوبی اظهار داشت:‌ ملت ایران به ویژه مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی تاکنون در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات‌ها حضور فعالی داشتند.

*حضور مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر است

وی تصریح کرد:‌ در انتخابات‌های گذشته حضور مردم خراسان‌جنوبی در پای صندوق‌های رأی از میانگین کشوری بالاتر بوده است و امروز نیز این انتظار از مردم این استان می‌رود که با شور و نشاط در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

*تهمت به کاندیداها کار درستی نیست

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دو روز دیگر تا پایان رسمی زمان تبلیغات باقی مانده است، افزود: تهمت زدن و ایجاد شایعه در مورد نامزدهای انتخابات کار غیراخلاقی است که نباید انجام شود.

افشاری ادامه داد: کاندیداها باید با معرفی و اعلام برنامه‌های خود انتخاب را به مردم بسپارند تا مردم با بصیرت و آگاهی خود نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

وی افزود:‌ کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند حداقل صلاحیت‌ها را دارا هستند و نباید مورد اهانت و تهمت سایر نامزدها قرار گیرند.

*مردم با حضور پرشکوه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی ادامه داد: ‌با توجه به شرایط منطقه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارای اهمیت زیادی است و به نوعی حمایت از نظام تلقی می‌شود و مردم باید با حضور پرشکوه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

افشاری اظهار داشت: کلیه مسئولان در ستاد انتخابات نیز با آمادگی کامل برای برگزاری این انتخابات تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول