اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 247

445 شعبه اخذ رای در ساری و میاندرود رایانه‌ای است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: 445 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود مجهز به سیستم رایانه‌ای است که فضا برای خلق حماسه مردمی در مرکز مازندران وجود دارد.

445 شعبه اخذ رای در ساری و میاندرود رایانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد عصر امروز در بازدید از شعبات اخذ رای شهرستان ساری با بیان اینکه وزارت کشور مصمم است تا انتخابات به صورت الکترونیکی در سطح کشور برگزار شود، اظهار داشت: فرمانداری ساری با استفاده از کاربران مجرب در امر رایانه آمادگی لازم برای انجام انتخابات رایانه‌ای را در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود را دارد.

وی یادآور شد: 445 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود مجهز به سیستم رایانه‌ای است که فضا برای خلق حماسه مردمی در مرکز مازندران وجود دارد.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه 4 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، انتظامی، نظارتی و کاربران آمادگی لازم را برای انجام انتخاباتی قانونی در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود بر عهده دارند، تصریح کرد: امسال 25 فرایند انتخابات به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شمارش آرا به صورت دست‌شمار است.

فرماندار ساری با بیان اینکه 48 ساعت مانده به انتخابات شاهد بداخلاقی انتخاباتی در مرکز مازندران نبودیم، اظهار داشت: برخی موارد غیرقانونی در شیوه تبلیغات نامزدهای در مرکز مازندران شاهد بودیم که امیدواریم با توجه به اماکنی که از سوی فرمانداری برای تبلیغ کاندیداها تعبیه شده است، انجام شود.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه 340 هزار نفر در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود واجد شرایط برای رای‌دادن هستند، بیان داشت: بیش از 22 هزار نفر از رای‌دهندگان رای اولی هستند.

وی ادامه داد: حدود 4 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی در امر انتخابات در روز 12 اسفند ماه سال جاری فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: 490 نفر بازرس، 445 نفر نماینده فرماندار، یک‌هزار و 170 نفر امنیتی، 445 نفر کاربر رایانه‌ای و یک‌هزار و 780 نفر اعضای شعب اخذ رای و نیز عوامل ستادی در امر انتخابات 12 اسفند فعالیت منسجم دارند.

این مسئول تعداد کل صندوق‌های رای در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود را 445 صندوق برشمرد و گفت: 147 صندوق سیار و 298 صندوق ثابت است.

وی تعداد صندوق رای شهر ساری را 181 عدد و صندوق سیار را شش مورد دانست و ادامه داد: در بخش مرکزی 136، چهاردانگه 31، دودانگه 18، کلیجانرستاق 23 و میاندرود 56 صندوق در نظر گرفته شده است.

فرماندار ساری متذکر شد: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات روز 12 اسفند نداریم و تقاضا داریم تا کاندیداها در نحوه تبلیغات به گونه‌ای عمل کنند که خدای ناکرده به شعور مردم توهین نشود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول