اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 249

پیامک جنجالی انتخاباتی در مازندران تایید نشد

خبرگزاری فارس: پیامک انتخاباتی علیه یکی از کاندیداهای مجلس نهم در شرق مازندران جنجال بپا کرد.

پیامک جنجالی انتخاباتی در مازندران تایید نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، پیامکی با عنوان «عنوان دکترا از نام یک نامزد انتخاباتی توسط فرمانداری بهشهر حذف شد» به قریب به اتفاق شماره‌های همراه مردم شرق مازندران ارسال شد و بلافاصله این موضوع توسط نهادهای مسئول پیگیری شد.

البته این پیامک از شماره 30008672 که خط پیامک رایگان است، ارسال شد و برخی‌ها این اقدام را توسط یکی از اشخاص حقیقی که سابقه سیاسی هم دارد منتسب دانسته‌اند اما هنوز واقعیت‌های پشت پرده روشن نشده است.

نکته قابل توجه استفاده از جایگاه فرمانداری بهشهر در متن پیامک است که خود نشان‌دهنده یک بازی تبلیغاتی با توسل به ابزار رسمی است تا اذهان عمومی را دچار شک و شبهه کنند. هر چند فرمانداری بهشهر هم بیکار ننشست و این خبر را تایید نکرد.

پیامک تکذبیه‌ای که صبح امروز با شماره نام آشنای 30006708235677 به هزاران خط تلفن همراه ارسال شد حاوی نکات جالب‌تری بود. این متن با عنوان «فوری و مهم: بدینوسیله ارسال پیامک در شامگاه 8 اسفند مبنی بر حذف عنوان دکترا از نام یک نامزد انتخاباتی تکذیب می‌شود. البرزی، فرماندار بهشهر» بیانگر نکته مهم‌تری بود و آن اینکه فرمانداری را از در جریان بودن پیامک نخست مبرا می‌کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول