اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

شیرینی انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده مردم بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: انتخابات ریاست جمهوری هم تلخ بود و هم شیرین و شیرینی آن حضور حداکثری مردم در آن انتخابات بود.

شیرینی انتخابات ریاست جمهوری حضور گسترده مردم بود

‌به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید‌علی هاشمی سه‌شنبه شب در جمع فرمانده و پرسنل منطقه انتظامی دشتی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی در نظم و امنیت شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه خداشناسی، وقت‌شناسی، اسلام‌شناسی و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های مومن است، افزود: شما عوامل نیروی انتظامی نسبت به ماموریت خود اشراف دارید و وظیفه حکم می‌کند از حسن تدبیر شما تشکر کنم.

وی ادامه داد: حاکمیت از آن خداوند است و حاکمیت انسان ناشی از حاکمیت مطلق خداست و خدا حق حاکمیت را به ما انسان‌ها داده و کسی نمی‌تواند از ما حاکمیت سلب کند.

نماینده عالی دولت در دشتی افزود: آن چه در این برهه انتخابات در پیش داریم بحث دشمن‌شناسی است و مجلس مقتدر و ولایی، مدون و دولت مقتدر از آن مجلس نشأت می‌گیرد.

هاشمی اضافه کرد: وقتی صحبت از عدالت، مهرورزی و گفتمان انقلاب پیش می‌آید دشمن طرح راهبردی تهیه می‌کند و سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی با تمام امکانات برای براندازی نظام اقدام می‌کنند، بودجه برای اپوزیسیون تصویب می‌کنند.

نماینده ارشد دولت در دشتی با بیان اینکه بعضی انقلابیون در انتخابات دهم ریاست جمهوری مردود شدند یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری هم تلخ بود و هم شیرین و شیرینی آن حضور حداکثری مردم در آن انتخابات بود.

هاشمی با اشاره به اینکه دشمن سه لایه استراتژی در  انتخابات پیش‌بینی کرده است خاطر نشان کرد: کم کردن حضور حداکثری با سیاه‌نمایی مشکلات، ایجاد بنگاه‌های خبرپراکنی و تشکیل اتاق فکر و ایجاد ناهنجاری از مهم‌ترین اهداف دشمن در آستانه برگزاری انتخابات است.

وی امنیت برگزاری مراسم سخنرانی نامزدها و ستادهای انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول