اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

دانشکده ترافیک در شیراز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: راه‌اندازی دانشکده ترافیک در شهر شیراز پیگیری می‌شود.

دانشکده ترافیک در شیراز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با حبیب آگهی رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز با تأکید بر همکاری و تعامل سازنده و علمی، خواستار ایجاد دانشکده ترافیک در دانشگاه شیراز شد.

پاک فطرت در این جلسه با بیان اینکه اساتید دانشگاه شیراز بهترین در عرصه‌های بین‌المللی هستند اظهار داشت: شهرداری شیراز باید با بهره‌گیری از این ظرفیت بسیار بالای علمی گام‌های ارزشمندی را در ایجاد محیط مناسب شهری از هر لحاظ با سرعت بر دارد.

شهردار شیراز با اشاره به معضل گره‌های ترافیکی در شهرها، راه‌اندازی دانشکده ترافیک در شیراز با نگاه و ابعاد فرامنطقه‌ای را گام ارزشمندی در راستای پشتیبانی علمی برای کاستن از این مشکل ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: شیراز با پشتیبانی چنین منابع انسانی توانمندی می‌تواند در ساختن تقاطع‌های غیرهمسطح و بزرگراه‌های منحصر به فرد و شاخص، طراحی و احداث حاشیه رودخانه میانی شهر همزمان با احداث سد تنگ سرخ، طراحی و احداث مسیرهای ویژه پیاده‌روی در حوزه باغات و ارتفاعات، استفاده از انرژی‌های نو در پروژه ها و ... الگویی مثال‌زدنی بری کشور، منطقه و حتی جهان باشد.

به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور مدیران بخش‌های مختلف شهرداری همراه بود ارزیابی‌های کلان و پیشنهادهای اساتید حاضر در جلسه منجر به راه‌اندازی کمیته راهبردی نظارتی علمی و فنی با حضور صاحبان اندیشه از دانشگاه شیراز و کارشناسان و مدیران شهرداری شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول